• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waxaddict

Op hun social media rept Richard inderdaad over het verbeteren van de wax om te voorkomen dat je pad direct dicht gaat zitten. Ik ben benieuwd, ben het eens met voorgaande berichten over veranderingen in huisstijl en assortiment, maar blijf toch wel liefhebber van WA. Bepaalde producten vind ik gewoon echt geweldig werken, plus de waxen die ik qua looks en standtijd wel erg fijn vind.

Een machinaal aan te brengen product wat de eigenschappen van bijvoorbeeld kudo's of graphene benaderd zou ik graag proberen!
 
Voor de hoodie fans onder ons is er goed nieuws...…..

De eerste nieuwe merchandise met de nieuwe look komt ook binnenkort beschikbaar. Naast kleding komen er ook andere sprayflessen met de nieuwe look. Dit in combinatie met de 2 liter flessen is e.e.a. goed te combineren. Ook de droogdoeken en microfibers komen in de nieuwe stijl verpakking.
106790668_1454929164707495_4670645213776038550_o.jpg
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Alex_G
Het is idd best wispelturig allemaal. Tot nu toe ben ik erg enthousiast over de middelen. Het werkt fantastisch maar Ik ga niet elk dekseltje in de gaten houden.
Het zou mooi zijn als Richard 1x per jaar met een echte limited edition komt met allerlei exotische materialen en uiterlijk. Een batch van Max 100 en klaar en geen gesode@?;er er om heen.
Daarom maar een Ltd voor mezelf laten maken ;)

Als ik alle waxen binnen heb is het klaar en alleen als er hele nieuwe of limited wax komt zal ik deze bestellen. Of als ik de kans krijg om de graphite te bemachtigen.

Oja, Elements komt weer in november terug dus niet een stille dood gestorven
 
Toen Waxaddict net op de markt kwam heb ik de meeste waxen wel eens gebruikt/of in bezit gehad incl veel limited ed waxen zoals Graphite/Finale. Ik heb er wel veel ook weer weggedaan .
De waxen zijn veelal echt super maar lijken wel veel op mekaar qua opzet ,ik ben met name erg fan van Sio2/ceramic waxen en Quartz/Kudos/Vortex zijn echte toppers maar als ik een paar toppers heb vind ik het goed want ze lijken erg op elkaar (Ddj heeft dat ook imo)
Als ik waxen zou kunnen produceren zou ik in de basis al verschillende type waxen willen aanbieden.
-Sio2/ceramic topwax met sublieme eigenschappen qua hydrofobisch gedrag en fikse duurzaamheid
-Traditionele carnauba showwax
-Hybride Wax met polymeren/carnauba
-Vloeibare hybride Wax evt met Sio2/ceramic achtige bestanddelen

Zo heeft het ook nog nut om verschillende potten te kopen omdat ze allemaal een andere doel/opzet hebben en dan een keer Geen gehannes met kleur en geur maar wel in een kwalitatieve pot en altijd super te verwerken.
 
Ik hoor iedereen al een beetje zuchten.
In de herfst komt er een limited edition wax uit van Waxaddict. Volledig gespoten pot maar dan met de new look and feel. Ik vermoed weer een Black Friday editie zoals in 2018. We wachten af.
4ADB9AF4-DB27-447B-B3BE-65D9E4950B26.jpeg


Zal ik toch maar weer een extra flight case gaan bestellen
 
Laatst bewerkt:
Zo langzamerhand ben ik er wel een beetje klaar mee.
Ik zit niet te wachten op 2 liter kannen, los van zelf m’n wax in elkaar draaien...

Begrijpen doe ik het in elk geval niet, vond die 500ml flesjes veel handiger. Dan maar geen liquids meer van ze, er is nog genoeg ander spul te koop.
 
Zelf vind ik het wel handig. Ik deed de 500ml al in kwazar sprayers (nu Ik sprayers) omdat die mini sprayers maar vervelende dingen zijn. En ik Heb gelijk een voorraad. Qua looks maakt het mij niet uit.