Ik heb hier al veel gelezen, maar heb nog enkele specifieke vraagjes.
Ik heb een golf in de kleur zwart parelmoer (metallic lak).
Ik heb een golf in de kleur zwart parelmoer (metallic lak).
- Ik zou mijn lak eerst willen sealen met PB EXP om daarna een laagje Natty's blue erover te zetten. Op dit forum las ik verschillende berichten over hoe lang je moet wachten om de wax over de sealent te zeten.
Ik zit echter met een bijkomend probleem dat ik de auto niet binnen kan zetten. Maw, hoelanger ik wacht om de wax aan te brengen hoe meer kans dat er vuiltjes terug op de auto komen, en dan is het niet ideaal natuurlijk om de wax aan te brengen (swirls).
Kan ik na de sealent enkele dagen wachten, dan de auto opnieuw wassen en dan pas de wax erover? Of doe ik hiermee afbraak aan de beschermende werking van een wax bovenop een sealant?
- Ik zou voor mijn ruiten en raamrubbers reload willen gebruiken. Voor de rubbers eerst een laagje AF trim dressing en erover reload. Voor de ruiten eerst een laagje AG glass polish gevolgd door reload.
Nu is mijn vraag: ik ben niet zo handig en er zal ongetwijfeld ook reload aan de rand van mijn rubbers/ruit op mijn lak terecht komen. Kan dit een kleurverschil/vlekken geven ivm de EXP die op mij lak zal zitten?