• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

WaxWizard stelt zich voor

WaxWizard

Detailing rookie
3 nov 2008
283
0
44
Mijn naam is Johan en de sommige zullen mij misschien beter kennen als hennep E46. De reden dat ik mij hier aanmeld onder een andere naam is omdat ik de laatste tijd steeds meer auto's krijg om te detailen en ik mij hiervoor een naam moest aanmeten. En hennep past daar niet echt bij:) .
Zelf rij ik een BMW 3 serie E46 318i in de kleur TitanSilver. Ruim 2 jaar geleden heb ik hem gekocht toen nog bijna helemaal standaard, op de velgen na.
2cg258i.webp

Omdat ik deze auto wel goed wilde onderhouden ben ik via het E46forum in aanraking gekomen met Meguiars. Ik ben toen eerst begonnen met de NXT shampoo een wash mitt en een water magneet. De resultaten en de glans die ik alleen hier al mee behaalde, waren voor mij reden genoeg om wat meer produkten aan te gaan schaffen. Zodoende het hele 5 stappenplan aangeschaft en nu ruim een jaar later is de collectie al aardig gegroeid en het eind is nog niet in zicht. Want ik heb bij Tim alweer een bestelling geplaatst. Een kleine greep uit de collectie
2v3su8k.webp

Inmiddels is deze al weer uitgebreid met een deel uit de Meguiars detailer en proffesional lijn, zoals de Last Touch en de M21 en M16

2 jaar later staat hij er zo bij.
4jn7gk.webp

Er zal het komende jaar nog veel meer gaan veranderen aan de auto, zoals sideskirts en achterraamspoiler en kofferspoiler. Tevens zal er in het motorruim nog het een ander veranderen. En zullen er Angel Eyes geplaatst gaan worden of dit in combinatie zal zijn met Xenon koplampen weet ik nog niet. Als er nog iets van het budget overblijft zullen de ramen ook nog getint gaan worden.

Gr Johan

welkom hier!
voor de ramen:www.glascoatingsomeren.nl hier heb ik de mijne ook laten doen goede werk voor een nette prijs.

bart

Hoi Johan,

Welkom op het forum kerel! Ik moet zeggen dat ik je beamer er al verdomd strak bij vind staan en ik weet niet of zo'n bumperpakket wel nodig is! Vaak vind ik dit erg billig uit zien. Maar goed, dat is je eigen keus natuurlijk. ;)

Veel plezier hier in ieder geval! :)

bartr123 zei:
welkom hier!
voor de ramen:www.glascoatingsomeren.nl hier heb ik de mijne ook laten doen goede werk voor een nette prijs.

bart
Hier in de stad hebben we de tintshop zitten dit is ook een van de betere van Nederland

Paultjuh zei:
welkom
niet teveel meer aan doen, xenon is wel ideaal
maar zo te zien een echte meg. fan?

Er moet nog genoeg aan gebeuren om het doel te breiken wat ik wil halen, maar dat terzijde. Alles op zijn tijd natuurlijk. En jah ik ben een Meguiars fan, maar ik ben wel bereid om over te stappen op het gebruik van andere produkten zolang de werking maar bewezen is. En dat is ook een van de redenen dat ik mij hier aangemeld heb. Om meer te weten te komen over het gebruik van ook andere produkten buiten Meguiars.

Bedankt voor het welkom allemaal.

WaxWizard zei:
Er moet nog genoeg aan gebeuren om het doel te breiken wat ik wil halen, maar dat terzijde. Alles op zijn tijd natuurlijk. En jah ik ben een Meguiars fan, maar ik ben wel bereid om over te stappen op het gebruik van andere produkten zolang de werking maar bewezen is. En dat is ook een van de redenen dat ik mij hier aangemeld heb. Om meer te weten te komen over het gebruik van ook andere produkten buiten Meguiars.

Bedankt voor het welkom allemaal.

Dan ben je hier aan het juiste adres! De producten van poorboy's zijn net zo goed en soms zelfs beter als Meguiar's! En niet geheel onbelangrijk: goedkoper dan Meguiar's ;) Ben lang vervent Meg's gebruiker geweest, maar een aantal zaken zijn nu toch echt vervangen door Poorboy's producten. :ja

Nu dan eindelijk weer een update helaas is deze meer uit noodzaak. Vorige week zondag in de sneeuw een klein ongelukje gehad op een parkeerplaats waar ik met de voorlip op een trottoirband bleef hangen die ik niet had gezien doordat hij verstopt zat onder de sneeuw. Toen ik ineens een schrapend geluid hoorde wist ik dat het te laat was. Uiteindelijk viel de schade gelukkig mee, ik dacht dat de lip gescheurd was maar het is bij lakschade gebleven. Hier een paar piccas van de schade. De trottoir band heeft de lip op de rechterhoek geraakt en tot de linkerkant is de lak eraf gesprongen. gelukkig is de lip van ABS had deze van polyester geweest was hij wel gebroken.
or7ct2.webp

111nibn.webp

wi7zf5.webp

2dhsox5.webp

Daarom nu maar op zoek gegaan naar een reserve bumper. Deze zal tijdelijk geplaatst worden zodat de huidige opgeknapt kan worden. Hij zal nu versmolten worden met de voorbumper zodat alle naden weggewerkt zullen worden. Een groot gedeelte van dit werk zal ik zelf doen en updates hiervan zal ik in de showroom plaatsen. Het onderste rooster van de 330i bumper zal overgeplaatst worden en ook in kleur worden gespoten.
72djcg.webp

35aslg2.webp

Dit zou ongeveer het resultaat moeten zijn als hij klaar is.
VOOR:
DSC00523.webp

NA:
DSC00523.webp

En zo zou hij er na een verlaging uitzien, maar dat gaat nog even duren ik heb eerst andere plannen.
moldedcopy.webp