• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welke applicator voor cleaner polish?

StijnV

Detailing guru
Tester of Bling
29 jul 2014
890
183
36
Dilsen-Stokkem
Tot nu toe gebruikte ik altijd Monello Disco Duo applicator pads. In combinatie met Poorboy's World Professional Polish lijken deze echter niet zo lang mee te gaan.
Bestaat er een betere/duurzamere applicator voor cleaner polishes?

Ik heb beide Monello hand pads, van de oranje ben ik erg tevreden, maar de witte was wederom snel versleten (misschien ben ik er te ruw mee?).

Bedankt voor de suggestie! Om een of andere reden was ik die nog niet tegengekomen in de shop.
Volgende keer eentje meebestellen om te proberen.

Heb ook de witte en zwarte van monello en zijn inderdaad snel versleten.
Binnen half jaartje bestel ik ook andere...

Ik maak graag even gebruik van dit topic. Ik heb sinds kort de PB Professional Polish in mijn collectie. Met welke pad (op de DAP900) kan ik die het beste aanbrengen Ik heb overigens allemaal Monello pads in de verschillende kleuren.

Niels, ik zou een pad zonder cutting gebruiken en bij Monello zou dat zwart of rood zijn. Een andere optie is gewoon een rondje finale doen op een witte pad hier zit namelijk ook een cleaner in.

@Ricc325i: Dank voor je reactie. Ik heb inderdaad ook finale (en de witte pad), maar wilde eens wat anders proberen. Heb vorig jaar mijn Bravo goed onderhanden genomen en zoals hij er nu bij staat, hoef ik niet te polijsten. Vandaar de cleaner van PB

Ooh, mij is verteld dat ik de Pro Polish op de witte pad moest gebruiken. Vervolgens deze pad alleen gebruiken voor Cleaners en een andere witte voor de Finale.

Greetz

Prof polish gaat ook prima op de witte pad... Waarom je de pad niet ergens anders voor zou mogen gebruiken ontgaat mij een beetje... Zolang je het schoon maakt na gebruik.

• Leuk
Reacties: ivo's