• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welke pad voor metaal/alu polish?

Simmke

Detailing guru
Tester of Bling
29 mrt 2016
423
153
Hoorn
Welke pad kan ik heb beste gebruiken voor het gebruik van Mothers Mag&Alu polish op mijn chrome/alu/RVS bumpers en trims?

Ik heb zwarte monello handpads en disco duo MF pads. Daarnaast een aantal kleuren monello machinepads.

Car Cleaning Guru heeft pas een video geplaatst waarin hij uitlaatsierstukken poetst - een kant met de hand en een kant met een polishing ball. Die bal wordt erg zwart maar die gaat hij na afloop wel schoonmaken (niet in de video). Maar ik neem niet aan dat hij deze daarna nog gebruikt voor op lak of zo :neutral:

Thanks voor de feedback!
Met de hand gebruikt hij MF pads, daar heb ik nog wel wat oude van liggen. Dat probeer ik eerst even, kan ik later altijd nog op een ball of cone overstappen.

Is lakwerk afplakken voldoende bij het polijsten van chrome bumpers?