• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welke spraywax gebruik jij voor onderhoud waxlaag?

Welke spraywax

  • DDJ Red Mist

    Stemmen: 14 31,8%
  • Gyeon Cure

    Stemmen: 27 61,4%
  • DDJ Supernatural Carnauba Glaze

    Stemmen: 1 2,3%
  • Mothers wax Speed spray

    Stemmen: 2 4,5%
  • Barrier Reef spraywax

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    44
@Rippie - Het word weer lekker warm buiten en mensen gaan lekker aan de slag. Zoals elk jaar komt er dan ook weer een lading topics over o.a. de Bathe+ die men als was-sopje heeft gebruikt...

Vlekken! :)

Als je een HD + foamlans hebt, raad ik je aan om Bathe+ te foamen als boostend product of standalone, maar niet als je primaire shampoo.
 
@tamer - Ik vul je Lancia-fles met Bathe+ (1:10) Maar je hebt geen volle fles nodig, dus dan ouwehoer je wat met de hoeveelheid. ;)

Meestal doe ik een bodempje, ik gok tot tussen de bodem en 1:10, vul dan de fles met water tot de helft. Is ruim voldoende om alles (dus ook wielen en wielkasten) een laagje te geven.
 
  • Leuk
Reactions: tamer
Ik wilde een fles kopen en mijn ouders geven, zodat ze af en toe hun auto kunnen wassen, die ik pas in de 845 had gezet.
Ik geef ze wel een DDJ dtbm, en dan een wetcoat oid.
Dank voor jullie reacties!
 
@tamer - Ik vul je Lancia-fles met Bathe+ (1:10) Maar je hebt geen volle fles nodig, dus dan ouwehoer je wat met de hoeveelheid. ;)

Meestal doe ik een bodempje, ik gok tot tussen de bodem en 1:10, vul dan de fles met water tot de helft. Is ruim voldoende om alles (dus ook wielen en wielkasten) een laagje te geven.

kleiner Monello flesje gebruiken? Of werkt dat niet?
 
  • Leuk
Reactions: Quantoxx