• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welke wax en sealant is het beste voor mij

Als mijn finale onverhoopt op is en de klus moet toch af,kan ik 2 dingen doen, 1 stoppen, 2 doorgaan met de zachtste pad die ik heb. Optie 2 kan best redelijk tot goed resultaat opleveren.

Kortom, mezzo+zachte pad, dap standje 4 en afbouwend naar stand 2. Laat dan de mezzo het werk doen,werk door tot de korrel echt afgebroken is. Het kan dus. Wachten op finale is wellicht voor jou wat makkelijker.

Goeden avond,

Zag al dat je genoeg reactie hebt gehad. Maar na lang zoeken gebruik ik surf city garage producten.
Wat een top product zeg!!!
Nooit verwacht maar werkt echt super!

Niet alleen de wax maar ook de shampoo.
Is echt het proberen waard.

Groetjes
Elroy

SCG is volgens mij een paar jaar geleden hier op het forum "geïntroduceerd" en was toen een alternatief voor Meguiars omdat bepaalde verkopers Megs niet mochten verkopen....

Het is uiteindelijk toch gebleken dat het niet zo goed was dan werd voorgesteld.
(heb dit alleen maar gelezen via een zoekfunktie op google en kwam uit bij...carclean :-" )

Wat wel kan zijn en dat is voor iedereen persoonlijk : als het voor jou goed werkt en je bent tevreden.....dan blijf je erbij.

Enkel door verschillende produkten zelf te gebruiken kan je hier achter komen , en nogmaals : wat goed werkt voor de ene is een nachtmerrie voor de ander .

(anders hadden we maar 1 soort wax, shampoo, glaze , enz.....)

Als ik een bepaald produkt wil kopen , zoek ik me eerst suf om te weten te komen wat de ervaringen zijn van anderen en indien ik overtuigd ben dan......koop ik het . ( is geen garantie dat het daadwerkelijk ook goed werkt voor mij )