En als we dan gewoon wetsanding met een P3000 en dan gewoon polijsten hoe we het anders deden zou het dan niet gemakkelijker gaan om meer resultaten te boeken dan zonder wetsanding? Daarvoor zou Orange peel niet meteen afgetapt zijn maar dan zit je al iets verder als anders of heb ik het mis?
Ik zal zó even een verslagje schrijven.
Wauw... Kreeg een aangename tinteling door een fijne plek. XDGrote buiging & respect voor je uitgebreide verslagen. Ga zo door, ik lees ze altijd met groot genoegen.
Wauw... Kreeg een aangename tinteling door een fijne plek. XD
Hahaaa! Wat krijg ik een veren in m'n reet gedouwd, zeg. Mooi dat het leerzaam is, kerel. Je kan beter een ander op z'n b*k zien gaan en er van leren, dan dat je zelf hard onderuit gaat. Althans... jah!Je bent een schat van een vent @Quantoxx
Machinaal vond ik het makkelijker gaan omdat het natuurlijk wat sneller gaat, maar het grootste voordeel vond ik het schuurbeeld wat veel mooier is. De druk is natuurlijk beter verdeeld. Hierbij moet je wel opletten dat je machinesnelheid laag is, anders krijg je de praktijken die ik in de start-post had.zou het dan met een Dap niet beter lukken om krassen te vermijden?
Dan zal ik het verlopig bij Monello - Senza Arancia Orange Peel Sanding Pad 2000grit houden dan duurt het maar iets langer.Hahaaa! Wat krijg ik een veren in m'n reet gedouwd, zeg. Mooi dat het leerzaam is, kerel. Je kan beter een ander op z'n b*k zien gaan en er van leren, dan dat je zelf hard onderuit gaat. Althans... jah!
Machinaal vond ik het makkelijker gaan omdat het natuurlijk wat sneller gaat, maar het grootste voordeel vond ik het schuurbeeld wat veel mooier is. De druk is natuurlijk beter verdeeld. Hierbij moet je wel opletten dat je machinesnelheid laag is, anders krijg je de praktijken die ik in de start-post had.
Ik zou graag een handblokje o.i.d. willen waarmee ik mijn handdruk op het papier kan verdelen. Iets flexibel, maar stevig genoeg om de druk over het blok c.q. papier te verdelen en dus een moie schuurbeeld te krijgen. Maja, rondingen zal je misschien toch subtiel met de hand moeten doen.
Greeetz
@Tomas - Doe jij nu ook al orange peel treatments? Nice! Hoeveel pads ben je gemiddeld kwijt op een sedan? (Rotary/D-A?)