• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Winterdetaildag @ Lelystad 19 November 2011

martin78 zei:
kunt u deze tip delen? ,^^

Mja.. ik wil ook wel weten wat dat is met die doek. Dat "zachte tapijtje" zag er namelijk wel erg prettig uit en voelde perfect om de auto mee te drogen :heart_eyes: !

Dat dafje zag er wel sneu uit zo. Lijkt me wel gaaf hoor, als je een loods hebt waar je zulke leuke dingen kunt neerzetten en eraan kan sleutelen (niet dat ik dat kan...:-" )
 
SkyBuMp zei:
Ging om de Uber Drying Towel.

Euhm is die ook te koop bij de bijbehorende webshop van dit forum?
Ik heb gezocht maar kon het niet vinden. Google leerde mij dat een droogdoek met deze naam wel in de UK te koop is. :roll
 
Exact zoals je google voor je uitgezocht heeft. CC heeft hem helaas nog niet in het assortiment :|
 
Ben vanmiddag even op bezoek geweest omdat wij daar op korte termijn een meeting gepland hadden staan.
Oorzaak is nog onbekend, hele terrein is afgezet ivm onderzoek en het opruimen van het asbest ed.

IMG-20120917-WA0000.jpg


Echt alles is platgelegd, het restaurant, de hal waar we als CC wel eens hebben gestaan, de hal waar de driftauto's stonden, de hal waar gesleuteld werdt aan de auto's : echt alles is weg.

Zelf heb ik het idee dat het in het gedeelte is ontstaan waar gesleuteld werd aangezien daar de brand het heftigste geweest lijkt te zijn.
 
Shit, dat is er heftig aan toegegaan. Bovenal heel erg voor de eigenaar en voor ons een gemis.