• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Winterdetaildag @ Lelystad 19 November 2011

Vond het ook een gezellig dagje mannen. Thnx for the tips (RST-Smurf), detail stuff (LB), sealant (DennisD) en sigaretten (RogierV12)!!!! ;)
 
schippersss zei:
Zijn er nog foto's?

Er zijn genoeg foto's hoor. Mijn schoonvader heeft een aantal foto's genomen van Roos de logeerbeer. Die mocht dit weekend blijven logeren bij mijn jongste dochter. Met die foto's erbij kan mijn vrouw samen met de jongste een mooi verslag maken van wat de beer allemaal heeft meegemaakt dit weekend.
Verder heb ik een foto genomen van een Playmobile dierentuin, deze staat op MP voor de verkoop.
Vrijdag mocht de jongste van mij voor het eerst naar zwemles, ook daar heb ik wat foto's gemaakt.

Dus er zijn inderdaad foto's. Waar we altijd weer blij mee zijn, blijven toch leuke herinneringen.
 
@Addy, LOL

Was wel een dagje zeg ik reed om 6.00 vanochtend weg en rond 17.00 was ik weer thuis, maar mijn complimenten voor de organisatie. Ik heb niet veel met mensen gepraat, maar dat kwam omdat ik toch wel wat werk aan mijn auto had en helaas niet helemaal gekregen hoe ik het voor ogen had, maar voor de winter is het goed genoeg. Hij staat in de body wrap dus kan er voorlopig even tegen aan.

Ik vond de wegen van Zeewolde naar Lelystad erg meevallen, maar ik had rogierv12 voor me als vuilvanger :)


@DMSlex, en heb je je dap al besteld.
 
Tsja, was een vermoeiend dagje voor mij. Half zeven weg en en pas om zeven uur `s avonds thuis. Maar het was leuk.

Edit: zie trouwens net dat ik vandaag al 36 weken lid ben van dit forum. :party:
 
Zo we zijn weer terug van de winterdetaildag! Wilma bedankt voor de organisatie van de broodjes, strak geregeld met de "consumptiebonnetjes". Juffer ook bedankt voor het regelen van de hal.

Ik heb de A6 weer goed kunnen vorzien van een finishing polish en een mooi waxje! Helaas geen foto's gemaakt.... het was al pikke donker toen we buiten stonden. Tijdens de meet nog met verschillende voor mij nieuwe members kennis gemaakt!

@Jan, thanks voor het spotten man! Heb het daarna strak gepolijst :-b
@Dennis, thanks voor de achtergrond audio...was heerlijk om te werken!

Vreemd vond ik wel dat de hal "opeens" om 5 uur dicht ging. Na de lunch heb ik nog geinformeerd tot hoelaat we de hal hadden, dat was toen 6 uur. Rond kwart voor 5 werd er gemeld van dat ze hal dicht ging om 5 uur... :eyes:

Sommige waren nog aan het afwerken of waxen... niet vreemd ook als je nog een uur denkt te hebben. Gelukkig waren er al een hoop al vroeg/eerder vertrokken :)_[]
 
Was weer een leuke dag en de organisatie was weer prima waarvoor weer bedankt natuurlijk :)^

Wel erg jammer dat ik het helaas niet netjes kon afwerken door de onverwachte verkorting van het programma... mja.... Bij het eerste goed verlicht tankstation heb ik nog eea. wat bijgewerkt.

Dank ook in ieder geval aan de pa van SkyBump en de korte actie van Abarth (geloof ik) bij het zo goed als mogelijk uitbuffen (Teamwork :ja )