• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Winterdetaildag @ Lelystad 19 November 2011

Goede morgen, even mijn laatste bak koffie (voor thuis) opdrinken en dan maar richting de carwash :)
@Rogier, je bent in ieder geval op tijd wakker
Tot zo.

Goedemorgen allemaal. Wassen, aankleden, inladen en op naar Lelystad.

Tot later!

Moge mannen, ik sta al bij de pomp bij Huizen een bakkie en croissantje te doen.
Even wachten tot de wasboxen opengaan in Zeewolde pffff

Wat een raar industrieterrein dat horsterparc, er zit een hek voor wat pas om 7:00 opengaat :lol

Edit:oops ik stond aan de achterkant hahaha.
Zag ook geen fuck door de mist

mensen, leuk dat jullie er zin in hebben maar de hal gaat pas om 8.30 los en ook dan is dr pas water beschikbaar.
Tot die tijd kun je dus niks doen en zul je buiten moeten blijven wachten...

Kijk trouwens goed uit, het kan lokaal erg glad zijn !
Over de viezigheid : als je via de N302 komt aanrijden is er niks aan de hand.
Ben er gisteren en net langsgereden en het is gewoon schoon.

Op 1 na staan alle verwachte auto's nu binnen. Er wordt druk ge clayed, gepolijst en gekletst:lol de sfeer zit er al goed in:-d

Stond voor een gesloten deur in Berkel.....:-&
Nu weet ik waarom.....:-b

Dus maar via de site besteld.....

D.

sjoerdnijhuis zei:
LEZEN.,......

:-& het zou prettig zijn als je even beter leest....:-&

Ja ja kerel ik had het gelezen, was ook maar een geintje... Maar euh... je bent ook niet langs geweest. ;)

stimpy68 zei:
Ja ja kerel ik had het gelezen, was ook maar een geintje... Maar euh... je bent ook niet langs geweest. ;)
Kon het even niet opbrengen ;)

;-p
+ hetgene wat ik moest doen duurde wat langer, dus had pas om 16.00 daar kunnen zijn.

Zo, inmiddels weer thuis vanuit Lelystad.
Gelijk maar een verse keutel vogelpoep van mijn verder schone raam verwijderd.

Arjan en Wilma, wederom bedankt voor de organisatie.

Was gezellig mannen en de auto is klaar voor de winter.
Bedankt voor de goeie organisatie, alhoewel ik dat in zeewolde wassen en daarna naar lelystad rijden geen succes vond.
Maakt niet uit ga ik gewoon andes doen volgende keer.

Arjan en Wilma, top georganiseerd. Ondanks dat ik snel weer weg moest toch een geslaagde dag. En toch voor elkaar gekregen om de auto goed in de sealant te krijgen. Top product dat Reload haha

De weg van Zeewolde naar Lelystad was erg vies en glad. Het wassen in Zeewolde was nu geen succes, vorig jaar wel toen waren de wegen schoon.

Top dag! De auto is bijna winterklaar.