• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Winterdetaildag @ Lelystad 19 November 2011

Ik ga niets aan mijn auto doen, dus als iemand een helpende hand nodig heeft dan mag een hulpbehoevend persoon zich bij mij melden.

Ik wil de auto eigenlijk nog even een goede detail geven, hiervoor wil ik mijn nieuwe surbuf pads gebruiken , kijken of me dit bevalt en daarna in de wolf's body wrap zetten :)
En als er nog tijd is een kleine beschadiging in mijn lederen stoel repareren met mijn colourlock set.

Dus bartr als je iemand ziet stuntelen met een surbuf pad alle hulp is welkom :)

Ook neem ik nog wat andere spulletjes mee voor andere om eens te proberen als ze willen. Moet alleen nog even kijken wat.

Weet ook niet waaraan ik moet gaan beginnen is toch een flinke lap blik die ik heb. Ik denk dat ik 1 zijkant onder handen ga nemen en direct wat info ga schooien bij ervaren detailers :-"

bartr123 zei:
Ik ga niets aan mijn auto doen, dus als iemand een helpende hand nodig heeft dan mag een hulpbehoevend persoon zich bij mij melden.

Uh..... Jah, :-d

Haha Bart jij krijgt het drukker dan iedereen!
Mijn auto heeft meer dan een jaar lang geen behandeling gehad ivm de boom die nu bijna helemaal is gekapt
Als je een donkergrijze Volvo 480 binnen ziet staan die er erg vervuild uit ziet ben je meer dan welkom ;)

Zowieso leuk om kennis met je te maken.

Bij deze wil ik afzeggen (als toeschouwer) beetje laat maar ben net opgebelt of ik morgen mijn eerste nachtdienst eerder wl beginnen :(
dus betekent dat ik nog eerder naar bed zal moeten, dus de moeite voor mij om daarheen te rijden is het niet heelaas

iedereen een toffe dag morgen gewenst, de foto's zullen wel verschijnen :-)^

Helaas, helaas... Zou er graag bij geweest zijn maar moet door omstandigheden verstek laten gaan.

Als er iemand is die mijn plaats wil innemen dan is dat misschien te regelen met de organisatie.

Veel plezier allemaal morgen!

Hier nog een, gekleit had ik afgelopen weekend al gedaan maar wel nog even gewassen vandaag.

@DennisD, Knoei 8G en Timon, ik zal morgen mijn rondje doen, samen met mij komen 3 goede vrienden waarvan ik wel kan zeggen dat er veel detailervaring is.
We zullen ons best doen om jullie op weg te helpen!

is er iemand die alsnog binnen wilt staan? op mijn kosten ik heb er een klusje bij gekregen... ik kom wel langs maar niet de hele dag zoals ik me voorgenomen had..

@adrie: haha, prachtig!
Andere, tot morgen. Ik kom dus met bart mee, zal ook wel men rondje doen. Als er hulp nodig is dan roep je maar.

Zojuist de A6 gewassen en alle spullen ingepakt en beneden gezet. Morgen vroeg inladen en dan wachten op de group uit zuid-holland. Daarna door naar Lelystad 8-)

Morgen vroeg eruit:lol .

Rij met Addy mee.En zal wat spullen meenemen.Dus als iemand hulp nodig heeft.Ook ik stel me beschikbaar voor wat hulp8-)

RST-Smurf zei:
Morgen vroeg eruit:lol .

Rij met Addy mee.En zal wat spullen meenemen.Dus als iemand hulp nodig heeft.Ook ik stel me beschikbaar voor wat hulp8-)

Ik nog vroeger, half zeven thuis weg. 8-o
Niet teveel spullen meenemen he smurf, ik kom maar met de Ka hoor.
Dus als ik het goed begrijp ben je morgen niet mijn persoonlijke hulp. :lol
Ik zie je morgen, of eigenlijk zometeen....