• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Winterdetaildag @ Lelystad 19 November 2011

Ik heb wel aangegeven om mee te gaan wokken, zie post 12. Maar we zien wel die dag.

Kan je binnen ook warm water pakken. :weetniet

Open vanaf 07.00 uur...8-o 8-o

Die leuke dag gaat zeker lukken mede dankzij jullie inzet Wilma & Arjan.

De tijden zal arjan zsm

Zelf warm water meenemen is beter,
maar kan je dat echt niet, dan doen ze niet moeilijk bij de wasboxen
wel is de deur pas open vanaf 8 uur

@Nicknameless; is er geen vriend of vriendin met wie je ff kan komen buurten. Niet zelf rijden en ook niet detailen, gewoon ff op de leut.

LB zei:
@Nicknameless; is er geen vriend of vriendin met wie je ff kan komen buurten. Niet zelf rijden en ook niet detailen, gewoon ff op de leut.

Uiteraard kan ik desgewenst wel meerijden met bijvoorbeeld SkyBuMp, maar ik wil niet afhankelijk zijn van een ander. Als ik eerder weg zou willen, dan kan dat niet.

Mevrouw nicknameless ziet het ook niet zitten om voor dag en dauw op te staan en zoals zij zegt: "2 uur rijden en dan met een stel malloten s'morgens vroeg je auto gaan wassen"
Zij zit er dan ook maar een beetje bij te hangen zegt ze.

:lol

Zodra mijn gezondheid het toelaat, dan kom ik gewoon, verwacht alleen niet dat ik mijn auto een full detail zal geven. Ik hou het op een wash&wax.

Uiteraard zal ik wel hier en daar iemand met raad en daad bijstaan indien gewenst :ja

nicknameless zei:
Mevrouw nicknameless ziet het ook niet zitten om voor dag en dauw op te staan en zoals zij zegt: "2 uur rijden en dan met een stel malloten s'morgens vroeg je auto gaan wassen"

Hoe herkenbaar.... :-d mijn vriendin zit al te mopperen dat ze de emmers in de vroege vroege ochtend door het huis richting auto mag slepen (ik heb rugproblemen, vandaar :-/) alleen omdat ik volgens haar met andere -censuur- auto's ga lopen wassen...

Gaat iemand zijn auto nog echt preppen? Ik denk eraan om de vrijdag vrij te nemen in de middag om e.e.a. te kleien. Er zitten zoveel swirls achtige zaken die ik wil aanpakken, als ik dan ook nog moet kleien........

nicknameless zei:
Uiteraard zal ik wel hier en daar iemand met raad en daad bijstaan indien gewenst :ja

Hopelijk ben je niet de enigste :-" Heb nog wel een paar vragen waar ik graag tekst en uitleg bij wil hebben :-b

Haha ik kom alleen maar voor de tips!! (en de gezelligheid natuurlijk). Nee dit zijn de dagen waarop je het meeste leert. Zelf met zo'n dap over je lak raggen kan iedereen wel volgens mij. Maar nu ga ik pas echt leren hoe het moet.

Wilma zei:
De tijden zal arjan zsm posten
*knip*
wel is de deur pas open vanaf 8 uur

Het adres is : Eendenweg 11 8218 NC Lelystad
Vanaf de stoplichten komende vanaf de N302 zullen er RWS gele borden hangen met daarop onderstaand logo en een zwarte pijl.
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Bij de ingang van het terrein zullen deze gele borden er ook staan.
Vanaf de stoplichten bij de N302 rijdt je al de eendenweg op dus dat kan haast niet missen.
Opmerking : Het terrein ligt nogal afgelegen, vanaf de stoplichten is het nog zeker 5 minuten - 3km rijden.

Vanaf 7 uur zijn de wasboxen bij Horsterparc open, iets voor 8 uur worden de wasboxen bemand en is er ook een mogelijkheid om bij de wasboxen warm water te pakken.

Even ter aanvulling mbt vorig jaar :
Diegene die een plekje binnen hebben gereserveerd kunnen bij Farm World pas vanaf 8.30 uur terecht. Eerder aankomen heeft dus geen zin aangezien de ingang dan nog dicht zal zitten en er ook nog geen water beschikbaar zal zijn.
Vorig jaar waren de eerste er al om 7.30 wat voor ons erg lastig is aangezien er dan nog van alles opgezet en klaargezet moet worden en ons hele schema door de war loopt.
Bezoekers zijn vanaf 10.00uur welkom. Voor die tijd is er voor de bezoekers weinig te zien aangezien iedereen dan nog aan het opstarten is.

Voor diegene die binnen willen staan willen we nogmaals vragen om de auto van te voren zoveel mogelijk thuis of elders te wassen. Op locatie zijn er 2 tuinslangen met alleen koud water aanwezig. Aangezien we 20+ auto's hebben die binnen komen te staan en iedereen toch ook wel op tijd binnen wil beginnen is het niet de bedoeling dat je buiten nog 10 minuten lang de auto uitgebreid gaan wassen aangezien de laatste dan pas om 10 uur naar binnen kan.

Laatst bewerkt door een moderator:
Eerst even de auto wassen in een wasbox bij Horsterparc is een echte aanrader. Perfecte wasboxen, vlakbij farmworld en goed te vinden. Kortom, ga niet liggen klo..... met een koud straaltje als je in een wasbox met een HD terecht kan. Vergeet niet om wat muntgeld mee te nemen (ook voor in het verwarmingspotje).

Maar jij woont dan ook in de buurt van farmworld. Wat is je adres, dan komen we eerst even onze auto bij jou thuis wassen? :ja

Haha ik vind alles best. Alleen was ik de auto bij mijn ma thuis en heb geen HD. Maar wat mij betreft ben je welkom in Lelystad

Mededeling:

Op advies van de huisarts en mezelf, heb ik besloten niet te komen naar de meeting. :-/

Ik heb zeer zware medicatie voorgeschreven gekregen en wil niet het risico lopen dat er onderweg wat gebeurd, hetzij met mij of een ander.

Jammer Nicknameless, maar gezondheid gaat voor. Ik hoop dat je snel mag herstellen. Sterkte.