• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Winterdetaildag @ Lelystad 19 November 2011

Het leven gaat door inderdaad maar om daar een smakeloze grap over te maken, doe maar niet en hou ze maar voor jezelf en niet voor het forum.
 
Nee je hoeft niet in hoekje te janken maar je zou er wel voor kunnen kiezen om je semi-grappige opmerking gewoonweg voor je te houden.
Jij zal er geen nachtje minder om slapen maar denk dat de eigenaar van FarmWorld een aardige douw heeft gekregen. ( en wellicht nog wel meer personen daar er meerdere voertuigen e.d. aanwezig waren )
Het getuigt van respect om daar dan ook op gepaste wijze mee om te gaan ook al treft het jou persoonlijk niet.
 
Sinds de brand ben ik op zoek gegaan naar een alternatief om toch overdekt de auto te doen.
Nu zit er naast mijn werk de Fokker Terminial.

Ik heb de eigenaar gesproken over wat het zou kosten, de huurprijs begint bij 2600 euro :confused:, maar over de kosten valt wel te praten.

Maar om een idee te geven hoe groot de hal is....
naamloos_zpsbc169897.jpg


En nog meer foto's van de hal.
http://www.fokkerterminal.nl/item/fotos/173/fokker-terminal.html
 
Beste ruimte, maar als je eerst een nier af moet staan om het te kunnen betalen :confused:
Als ik het effe snel uitreken dan kunnen er ca. 40-45 auto's in staan (je hebt dan voldoende werkruimte).
 
Het is zeker aan de prijs. Als je het een beetje interessant en betaalbaar wilt hebben, dan moet er minimaal 100 auto's zich aanmelden, maar dat is onhaalbaar....

De locatie is gewoon perfect, maar ja, de kosten. :(
 
Jeetje, dat is wel een flinke locatie!
Jammer dat de huurprijs ook behoorlijk is, anders wordt de entree prijs ook best hoog. Waardoor je de hal niet vol krijgt.

Eigenlijk belachelijk om zo'n bedrag te vragen voor een dag :(
 
In Lelystad heb ik via Jaap een andere locatie gevonden (ook een vliegtuig hangar) en die is fors goedkoper dan die € 2600 ;)
 
@ Nicknameless; 100 auto's lijkt mij ook onhaalbaar. Evengoed, mooie locatie.

@ Juffer1; hoe zijn de kosten van die hangar?
 
nicknameless zei:
Sinds de brand ben ik op zoek gegaan naar een alternatief om toch overdekt de auto te doen.
Nu zit er naast mijn werk de Fokker Terminial.

Ik heb de eigenaar gesproken over wat het zou kosten, de huurprijs begint bij 2600 euro :confused:, maar over de kosten valt wel te praten.
l

Wat zei je tegen de beste man? Het is maar voor 1 dag, niet voor de hele maand !
 
Als het goed is wel. Jaap is op dit moment dermate druk met andere zaken dat ik nu met de cateraar bezig ben.
Deze heeft op het vliegveld Lelystad een hangar weten te bemachtigen waarim we "onze" auto-activiteiten door kunnen laten gaan.

Volgende week ga ik de locatie bekijken en kan ik ook exactere prijzen gaan noemen ed.
Op dit moment heb ik een richtprijs gehad om de hele hangar te kunnen huren wanneer de vliegtuigen eruit zijn en die ligt ver, heel ver onder de prijs die Patrick noemde.
Een ding is wel zeker : het is fors groter (kunnen 150 auto's in volgens opgave) dus het zal ook een heel stuk frisser zijn.
 
Dat lijkt me wel interessant, ben namelijk ook een liefhebber van vliegtuigen :)
Ben benieuwd al zal ik zelf nog niet zo snel aan het poetsen gaan :schaam