• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Winterdetaildag @ Lelystad 19 November 2011

Juffer1 zei:
Als het goed is wel. Jaap is op dit moment dermate druk met andere zaken dat ik nu met de cateraar bezig ben.
Deze heeft op het vliegveld Lelystad een hangar weten te bemachtigen waarim we "onze" auto-activiteiten door kunnen laten gaan.

Volgende week ga ik de locatie bekijken en kan ik ook exactere prijzen gaan noemen ed.
Op dit moment heb ik een richtprijs gehad om de hele hangar te kunnen huren wanneer de vliegtuigen eruit zijn en die ligt ver, heel ver onder de prijs die Patrick noemde.
Een ding is wel zeker : het is fors groter (kunnen 150 auto's in volgens opgave) dus het zal ook een heel stuk frisser zijn.

Interessant! Ik denk dat het Audiforum er ook wel interesse heeft aangezien ze bij farm-world daar meerdere malen per jaar een poetsmeeting hadden.
 
De Focusclub kwam ook regelmatig bij FarmWorld.
Als die andere lokatie een goed alternatief is, kan ik dat wellicht eens aankaarten bij de meetingcommissie.
 
Mark1986 zei:
Ik neem m'n eigen huis en tuin straalkacheltje mee :-b

Paar van deze rakkers ?

634552481322470000.jpg
 
  • Leuk
Reactions: BlueRaccoon
Vrijdag ben ik in de nieuwe locatie geweest. Het is echt een schitterende locatie maar helaas wel met 2 hele grote maar's...

Maar nummer 1 : Verwarmen is wel mogelijk, kosten daarvoor zijn € 250,- en dan is het er ook 19 / 20 graden.
Nadeel is wel dat iedereen tergelijk naar binnen moet omdat de enige entree een schuifdeur van 6 meter breed en 5 meter hoog is en de warmte binnen 10 minuten compleet weg is.

Maar nummer 2 : Er ligt een speciaal gecoate vloer in. Dit houdt in dat er met uitzondering van schoon water geen enkele vloeistof op de vloer gelekt mag worden.
Beschadiging van de vloer zal ook op de huurder verhaald worden. Bij het huren zal er dus per auto bekeken en geregisteerd moeten worden wie waar heeft gestaan.
Bij reservering moeten we doorgeven welke vloeistoffen we gaan toepassen welke eventueel zouden kunnen lekken en welke bestandsdelen daarin zitten.
Auto (buiten) wassen is overigens wel gewoon mogelijk.

De prijs ligt voor de complete hal (75 x 25 meter) is € 800,-
Als we een gedeelte van de hal (segementen) willen huren dan is dat ook mogelijk.

Als met al denk ik enorm veel moeite en maar's voor een leuke dag ?
 
Iedereen gestrest rondlopen omdat men bang is dat er een spetter op de vloer valt, dat zal fijn werken....

Ik ben blij dat ik m eigen stekkie heb, kan ik gewoon mn gang gaan.
 
De kans dat er geen spetters polijstmiddel op de grond komen schat ik op nihil.
Erg jammer maar ik zou het niet doen, gegarandeerd gezeik achteraf.
 
Het lijkt mij zeer onwerkbaar om zonder spetteren of knoeien te werken. Zelf probeer ik altijd zo netjes mogelijk te werken, maar toch is het niet te voorkomen.
 
@Juffer1: jammer van de haken en ogen, in elk geval veel dank voor je tijd en moeite die je er in hebt gestoken om voor ons allen een leuke dag van te maken
 
Denk dat we het daar allemaal over eens zijn !
Dan blazen we bij deze de 2012 editie af, op naar de 2013 editie ;)
 
Jammer dat dit niet doorgaat, maar hier bent u welkom: https://forum.Carclean.com/cc_postst14674_Over-de-IJssel-II--zondag-18-november.aspx
 
Hmmm, jammer.. vond het altijd wel relax om daar m'n auto winter klaar te maken :)
Zit niks anders op dat het binnenkort buiten te doen.. misschien iets te fris maarja.