• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Woensdag detaildag

Hier zie je weer dat een donkere kleur meer "eer"van je werk geeft.
De Focus is Moondustzilver als ik me niet vergis?
Heb juist de zelfde kleur.
Inderdaad geen superkleur om te detailen maar...o zo handig met dit pokke weer...:-"

De Focus heeft de kleur 'Chill'.
Beetje lastig te omschrijven, maar bij de RDW staat hij te boek als groen.
Als de Focus volop in de zon staat, is er met wat goede wil wel een lichte groentint uit te halen.

Toen ik de Focus uitzocht, had ik nog geen kaas gegeten van detailen en de auto wassen was niet 'mijn ding'.
Ik heb de kleur gekozen met in het achterhoofd dat vuil hier niet zoveel opvalt (zo was althans mijn eerdere ervaring met een zilvergrijze Peugeot 306).
Inmiddels is er wel wat veranderd ;) Blijf het een prettig kleurtje vinden.

Soepergrover zei:
En nu zit het op een of ander muurtje/paaltje of op een andere weggebruiker die tegen de zijkant van Denny's Passat heeft gezeten.

Roflol dus er staat ergens een paaltje met een prachtige Beading rofl rofl rofl

Me passie op zomervelgen (nog niet verlaagd)
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Na de aanrijding 01-01-2010 een slecht begin van het jaar
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Me passie staat nu bij de schade hersteler , hoop hem volgende week terug te hebben .
Hoelang moet je w88 tot je de hersteldeschade weer in de wax kan zetten ?

Dan eerst maar keuren , Xenon 6000k erin en verlagingsset eronder !

Netjes! Als ik dit zo zie wil ik ook een garage, in deze kou is het geen doen om je auto te verwennen.

Die led`s op de VW zijn trouwens wel erg fout. :-"

Havanna zei:
Prachtige ruimte idd, met dito resultaten!
Goed idee die Jetseal 109, m'n EX-P is bijna erdoor dus wil ook is overstappen op deze.
Moet ie natuurlijk wel te bestellen zijn, zie 'm nergens meer in de shop staan :(

Waarschijnlijk is deze gewoon uit het assortiment en is er een andere voor in de plaats gekomen.

@Joost jij hebt anders niet te klagen over je gebrek aan detailruimte.

@Denny zuur begin van 2010