• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wolfgang Paintwork (Pre-Wax) Polish Enhancer vs. Dodo Lime Prime Lite

ivo's

Detailing guru
Tester of Bling
6 sep 2009
4.327
193
38
Brabant
Kort maar krachtig,
zijn deze middelen ongeveer gelijk in werking?
Zover ik begrijp zijn beiden een "prewax cleanser"..?

Ik heb ondertussen de lime prime in bezit, nog niet veel gebruikt maar werkt erg fijn vind ik :ja
Ik zoek nog een "niet schurende" variant hiervan...
Wordt dus dodo of wolfgang....?! Iemand ervaring met de Wolfgang?
 
Er zal wel dodo lite gezegt worden. Maar ik ben wel benieuwd wie er met wolfgang ervaring heeft. Ik wil ook graag een prewax cleaner aanschaffen zonder schuurmiddelen . Ik zelf zit tussen wolfgang of pinnacle te twijfelen.
 
Ik heb de Antara er een keer mee gedaan,resultaat was verbluffend. Persoonlijk vind ik m beter als de Lime prime.
 
Wellicht interessant voor de vraagsteller en de lezers van dit topic waarom je hem beter vindt?
 
Ik heb met beide gewerkt (heb zelf de gewone Lime Prime maar wel met de lite gewerkt).
Verwerken allebei zeer gemakkelijk, verschil in resultaat is voor mij niet te beoordelen omdat het op verschillende auto's was.

Omdat je al de Lime Prime hebt zou ik de Wolfgang een keertje proberen, het korreltje in de gewone is zeer mild, zeker met een zwarte pad op een DAP500.
 
Bij mij op uni zwart was Lime Prime het niet (samen met Time to dry de enige Dodo producten die ik niet top vind). Wolfgang werkt perfect, bij mij op lichtgroen al een super finish...
 
oké,super bedankt voor de reacties!
omdat ik de gewone lime prime al heb,ga ik voor de wolfgang denk ik.
wat mij betreft, slotje..?!
 
Hoeft geen slotje, misschien dat er iemand later nog iets wil toe te voegen heeft of een vraag zonder een nieuw topic ervoor te openen.