• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Zomeraanbiedingen staan live!

Barro de Reus

Onze sociale man
Medewerker
12 mrt 2024
85
75
25
Rotterdam
Post_zomeraanbiedingenv1.webp

Onze zomeraanbiedingen staan live! Tot 50% korting op leuke zomerdeals,
mooie samengestelde sets én 20% op het hele merk Sam’s Detailing.

Perfect om je auto weer in topvorm te krijgen na die lange, zonnige ritten.​

Check ze nu via de link! https://www.carclean.com/nl/zomeraanbiedingen

Wel een opmerking: als je de aanbiedingen bekijkt via de link zie je twee maal een Monello Zomertrio polijstpads langs komen met een klein prijsverschil, is het mogelijk om direct in de titel al de diameter van de polijstpads in de aanbieding te vermelden, dan hoef je niet eerst zo'n zomertrio aan te klikken om dan pas naar de diameter van de polijstpads te kijken, om te zien welk trio voor welke diameter is.

Laptop, ik zie het er inderdaad nu wel bij staan, maar het vreemde is dat ik er juist nog extra op gelet had vóór ik het vorige bericht plaatste en als mijn geheugen mij niet bedriegt, was de plek waar nu de diameter staat, eerder blanco. Ik vraag me nu af of ik niet opgelet heb, of dat de pagina eerder niet goed was geladen.