• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Super Sale 2016- Zaterdag 3 september 2016

@Tim

Ik ben er met open ogen ingetuind, vond het wat waardeloze timing, maar dacht serieus van 'ja waarom ook niet, na al die drukte'.

Helemaal happy dat gisteren mijn bestelling toch is opgestuurd, man wat een naïeveling ben ik toch..:rolleyes:
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Net te horen gekregen dat mijn bestelling vandaag de deur uit gaat. De order was inderdaad blijven hangen op de Monello - Disco Duo applicator pads. Zou tot half oktober gaan duren. Ik heb anderen gekozen, zolang kan ik toch niet wachten op mijn DAP :p
 
  • Leuk
Reactions: Tim en Jeroenk
Yes, het is binnen!
En nog blijer omdat ik op de gok een washboard had besteld voor mijn chemical guys/meguiars emmers met meguiars scratch shield.
En het past bijna precies. Zit een halve centimeter tussen de zijkant van de emmer het het board, maar ik denk dat dit wel goedkomt, anders maak ik het passend.
Ik vind die 19liter emmers gewoon te groot...
9D6C9638-85C6-4EE8-ACA9-F763081FD998_zpsco81utsc.jpg
37F63C69-1AD4-4260-AB81-499D384C5211_zpsq2wncbkc.jpg
056E1C02-6419-4AC5-B9F2-702D56D193CF_zpsk0cpcggg.jpg
 
  • Leuk
Reactions: Xsara Coupe
Was er bijna ingestapt Tim met je 23 september, morgen me bestelling binnen benieuwd of ik goede keuze hebt gemaakt door van de Molello
shampoo over te gaan op Born to be Mild
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Ben ik dan de enige waarbij mijn bestelling nog net zo staat als zaterdag, in behandeling? Zal toch niet vastzitten op het niet beschikbaar zijn van één product? Neem toch aan dat ik dan wel iets hoor?
 
Vandaag mijn 2de pakje aangekregen
a5a3f25e553bfcb09b1c74a0f46f2857.jpg


Nu toch even stoppen met kopen
 
Yes, het is binnen!
En nog blijer omdat ik op de gok een washboard had besteld voor mijn chemical guys/meguiars emmers met meguiars scratch shield.
En het past bijna precies. Zit een halve centimeter tussen de zijkant van de emmer het het board, maar ik denk dat dit wel goedkomt, anders maak ik het passend.

Wasboard beter aan duwen op rooster, dan ben je halve cm ruimte kwijt
 
  • Leuk
Reactions: mdlange
Ben ik dan de enige waarbij mijn bestelling nog net zo staat als zaterdag, in behandeling? Zal toch niet vastzitten op het niet beschikbaar zijn van één product? Neem toch aan dat ik dan wel iets hoor?

Ik ben vanmiddag langs geweest, ze zijn nog steeds erg druk met de afhandelingen...

Bij mijn bestelling bleek iets niet meer op voorraad te zijn (door de kaboutertjes),
maar dit werd prima geregeld met een alternatief product.
Ik had dan ook nog geen ophaalbericht ontvangen...
 
Gisteren binnen gekregen onder het mom SSS :

1x Lake Country - Foamed Wool Cutting Pad 4,25"
1x Dodo Juice - Sleutelhanger
2x Dodo Juice - Basics of Bling - Polishing & Buffing Cloth
1x Monello - Wheel Woolie medium
1x Monello - Raffini Polishing Pad White 4,0"
1x Microfiber Madness - Incredipad Wash Pad
2x Gyeon - Q2M Suede 20x20 cm

De reden waarom ik dit hier neerzet is omdat ik er net achterkom wat ik vergeten ben. En volgens
Ik vind het een goed idee! 15% op max. 3 artikelen (als je er meer vergeten bent moet je je zorgen gaan maken over je geheugen) tijdens de FIFS. De F*ck I Forgot Sale...

Ik kan ook nog wel wat dingetjes gebruiken waarvan ik nu denk: had ik ze toch maar meegepakt.
moet ik me serieus zorgen maken dan want dit was ik vergeten en heb ik net nog besteld :

1x Dodo Juice - Supernatural - Buffing Cloth
1x Dodo Juice - Tyromania
1x Dodo Juice - Fantastic Plastic - Trim Dressing
1x Dodo Juice - Spray Bottle 250 ml
2x Monello - Senza Acqua Piazza Drying Towel 45x45 cm
1x Monello - Non-Ferro Spray en navulling bundel

7 artikelen helemaal vergeten..... :pensive::pensive::pensive::pensive::pensive:
 
Tijdens de SSS heeft @Bikkel (eeuwige roem trouwens) voor mij de emmer set meegenomen. Nu twijfel ik alleen of ik de washboard in de spoel/was emmer moet doen, wat adviseren jullie?

Thanks!
 
Ik ben vanmiddag langs geweest, ze zijn nog steeds erg druk met de afhandelingen...

Bij mijn bestelling bleek iets niet meer op voorraad te zijn (door de kaboutertjes),
maar dit werd prima geregeld met een alternatief product.
Ik had dan ook nog geen ophaalbericht ontvangen...
Laat me raden, applicators van Monello? :p
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Heren van Carclean .. gezien de zomer nog even verlengd wordt deze en volgende week :sun: .. en ik toch nog iets vergeten ben te bestellen .. volgend weekend weer een SSS? .. o_O ..
 
  • Leuk
Reactions: opelmark