• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Super Sale 2016- Zaterdag 3 september 2016

Net mail gehad dat pakje 2 ook onderweg is.
Het belangrijkste met de DAP in
Hoe ne mens blij kan zijn met een mailtje
 
Bestelling 1 is binnen! Bedankt voor de snelle service!
 

Bijlagen

  • IMAG2175.jpg
    IMAG2175.jpg
    151,9 KB · Weergaven: 196
Bestelling 1 en 2 zijn inmiddels ontvangen, morgen komt nr. 3. Het uitpakken blijft spannend, ondanks dat je heel goed weet wat erin zit :)
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Zo, even tig pagina's van dit topic doorgenomen.
Op vakantie gaan *precies* op het moment dat de SSS plaats zou vinden vinden... Goed gemikt Soeper..
Is er voor volgend jaar grofweg al een datum bekend? ;)
 
  • Leuk
Reactions: Youri
Mja, niet helemaal. Toen ik zaterdag bestelde waren de applicators ruim op voorraad. Nu zie ik dat ze op zijn. Ik heb ook een DAP900 besteld, die wordt waarschijnlijk niet verzonden voordat de applicators binnen zijn :(
De DAP900 RAFFINI Power Pack is nu ook niet meer op voorraad helaas. Kan twee dingen betekenen, of de applicators zijn binnen en mijn verzending staat nu klaar of het kan nog wel even gaan duren voordat CC kan gaan verzenden :cold_sweat:
 
@Dreier-Reihe , sorry voor de late reactie, was de schuur aan het verbouwen om alle spullen knap neer te zetten :p
Die 2 doosjes zijn voor mijn Kwazar Orion foamer, was vorige week van plan de auto onder schuim te zetten, dat orgel na 5 keer gebruiken wilde niet meer op druk, ik de boel gedemonteerd, zat er een stukkend rubber in :confused:, dus meteen 2 doosjes met reserve rubbers besteld ;), waarvan ik er maar 1 nodig, mja beter voorraad dan weer ge-emmer dat ik niet kan foamen....

Greetzzz