Ik vind dat hele Paypal niks, gebruik het alleen als er geen andere betaal opties zijn.
gewoon lekker ouderwets contant of pin.
Ik heb vorige week donderdag een bestelling geplaatst maar nog geen bericht ontvangen.
Dus het zal ongetwijfeld erg druk zijn.
Even een kort bericht van mij, want het internet is hier op de Antillen niet zo best en Johan en Dennis willen aan het bier.
Ik heb het 2x gebruikt bij Carclean. Toen wilde ik iets hebben voor het weekend. Dus op t werk even snel besteld.Ik vind dat hele Paypal niks, gebruik het alleen als er geen andere betaal opties zijn.
Jouw order ligt nu bij de logistieke afdeling. Nu word die gepickt bijvoorbeeld.Ik kan op de website zo snel niet vinden wat de verschillende orderstatussen betekenen, al mijn orders staan op "Logistiek" . Ik heb via carclean.com besteld en gekozen voor ophalen. Dus kan logistiek dan niet zo plaatsen.
Iemand een idee?
Ik heb hier nog nivea for kids factor50 staan voor de liefhebber
Logistiek betekend dat iemand bezig gaat / is het in een doosje te stoppen. Als het doosje vol is dan krijg je het bericht gereed voor ophalen
@Ferdy het tijdstip van bestellen is niet leidend geweest heeft Tim verklaard.
Ik heb je order gevonden, maar die staat als niet betaald:Geen idee of het voorradig is.
Heb onderstaande besteld.
CSF - Delirium Orange Drying Towel - 60x90cm
Dodo Juice - Basics of Bling Buffing and Polishing Cloth - 3pack
Auto Finesse - Primo Plush Microfiber Towel - 60x40cm