• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Super Sale 2016- Zaterdag 3 september 2016

Ik vind dat hele Paypal niks, gebruik het alleen als er geen andere betaal opties zijn.
gewoon lekker ouderwets contant of pin.
Ik heb het 2x gebruikt bij Carclean. Toen wilde ik iets hebben voor het weekend. Dus op t werk even snel besteld.

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
 
Ik kan op de website zo snel niet vinden wat de verschillende orderstatussen betekenen, al mijn orders staan op "Logistiek" . Ik heb via carclean.com besteld en gekozen voor ophalen. Dus kan logistiek dan niet zo plaatsen. Heb niet echt haast, maar ben gewoon nieuwsgierig ;)

Iemand een idee?
 
Ik kan op de website zo snel niet vinden wat de verschillende orderstatussen betekenen, al mijn orders staan op "Logistiek" . Ik heb via carclean.com besteld en gekozen voor ophalen. Dus kan logistiek dan niet zo plaatsen.

Iemand een idee?
Jouw order ligt nu bij de logistieke afdeling. Nu word die gepickt bijvoorbeeld.

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Geen idee of het voorradig is.
Heb onderstaande besteld.
CSF - Delirium Orange Drying Towel - 60x90cm
Dodo Juice - Basics of Bling Buffing and Polishing Cloth - 3pack
Auto Finesse - Primo Plush Microfiber Towel - 60x40cm
 
Bij mijn bestelling staat "Verzonden". Ik heb ook voor een vriend van mij besteld en daar staat ook bij "verzonden".

Dus CC bedankt voor de alsnog snelle afhandeling in de drukte van de mega hoeveelheid bestellingen!!
GOOD JOB!! :cool::p
 
Geen idee of het voorradig is.
Heb onderstaande besteld.
CSF - Delirium Orange Drying Towel - 60x90cm
Dodo Juice - Basics of Bling Buffing and Polishing Cloth - 3pack
Auto Finesse - Primo Plush Microfiber Towel - 60x40cm
Ik heb je order gevonden, maar die staat als niet betaald:

Gebruiker annuleerde Paypal betaling, of betalingstermijn verlopen

Ons systeem verwijdert geannuleerde orders vervolgens. Ik heb voor de zekerheid ook nog even ingelogd op ons Paypal account, maar ik zie geen betaling staan.
 
@Ferdy Non-Ferro is inderdaad heel hard gegaan, maar ook Acquafobia, polijstpads en spullen van Valet Pro zijn uitverkocht geraakt.

Non-Ferro en Acquafobia verwachten we woensdag / donderdag gelukkig weer binnen.
 
  • Leuk
Reactions: Ferdy