• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Super Sale 2016- Zaterdag 3 september 2016

Vergeet even niet dat de dames en heren achter de schermen zich de blubber hebben gelopen om alle orders te verwerken.
Dat er wat vertraging in zit, moet je maar op de koop toe nemen.

Zij verdienen ook een pluim, respect en een diepe buiging.
 
Wat @Ferdy zegt. Stel dat ze 15 minuten bezig zijn per order. Tussen mijn eerste 00.01 en laatste 12.01 zitten 260 bestellingen. Dat is 65 uur! Dan zijn er nog bestellingen gedaan na mij, ik snap wel dat het geen "Vóór 17.30 besteld, volgende dag in huis" is.
 
Ik denk dat het geen toeval was, dat zondag bijvoorbeeld een betaling van een bestelling bevestigd kon worden: er werd keihard gewerkt om bestellingen klaar te maken. Voor de nieuwelingen: van eerdere SSD's kan ik me herinneren dat de laatste bestellingen pas op woensdag/donderdag klaar waren voor verzending (of was dat de dag van ontvangst??). In elk geval hebben de medewerkers van CC deze week weinig tijd voor een privé leven.
 
Had dienen avond samen met Mr.Bimmer en nog andere detaillisten opgebleven om van zeker te zijn dat we op de eerste rij zouden staan

8a45871ff7998595efe6a4829856f319.jpg
 
Even een kort bericht van mij, want het internet is hier op de Antillen niet zo best en Johan en Dennis willen aan het bier.

Maar vandaag is ongeveer 70% van alle uitleverbare orders de deur uit gegaan. De rest komt, waarschijnlijk, na onze vakantie.

Dat is inderdaad die 23 september die genoemd is.

Ciao!

@Dibbuz waar is die verrekte zonnebrand? Ik fik af man in die zon.
 
Ik weet hoe het in elkaar steekt Tim.
Ik run sinds 2004 een internetwinkel en leef daar ook van.
Bij mij wordt Paypal ook veel gebruikt.
Ik reken er niks voor maar dat is idd een keuze.
PP is niet goedkoop maar als je een retour hebt is PP juist wel weer de goedkoopste. :)
En ik klaag niet hoor, ik gaf een reactie.
 
Even een kort bericht van mij, want het internet is hier op de Antillen niet zo best en Johan en Dennis willen aan het bier.

Maar vandaag is ongeveer 70% van alle uitleverbare orders de deur uit gegaan. De rest komt, waarschijnlijk, na onze vakantie.

Dat is inderdaad die 23 september die genoemd is.

Ciao!

@Dibbuz waar is die verrekte zonnebrand? Ik fik af man in die zon.

Niet te veel bier voor Dennis. Zonder is het al een jolijtje dus ik sta er niet voor in wanneer hij met is
 
  • Leuk
Reactions: Tim