• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

(My) Golf Mk7 GTI

Ik dacht altijd dat cancoat 24u moest uitharden voordat je er mee naar buiten mocht? Dit vond ik altijd een nadeel aan cancoat en daarom gebruikte ik het niet. Maar als het al na 10u uitgehard is maakt het cancoat wel een pak interessanter!
 
Ik dacht altijd dat cancoat 24u moest uitharden voordat je er mee naar buiten mocht? Dit vond ik altijd een nadeel aan cancoat en daarom gebruikte ik het niet. Maar als het al na 10u uitgehard is maakt het cancoat wel een pak interessanter!

Klopt idd, zou 24 uur moeten zijn. En meteen de regen is nog minder ideaal.

Maar het was in dit geval even niet anders.
 
Jij neemt je hobby wel heel erg serieus. Geweldig om te zien en te lezen! Wat een glans ook joh. En die machines, en de ruimte :heart_eyes:

Is er ook een reden dat je niet ook vóór de touch-ups hebt gekleid? Zou dat niet beter zijn in theorie?

Nu de rest nog :p
 
  • Leuk
Reactions: Zluytr
Bedankt allemaal voor de leuke reacties!

Ik zie er weinig meerwaarde in om voor het bijvullen te kleien. Misschien bij een ernstig vervuilde kap wel maar in dit geval niet.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR en Tonny
Ja,

Beide keuren en sterktes geprobeerd, maar in dit geval zag ik met 6000k op de sterkste stand het meest.
 
  • Leuk
Reactions: Jansen