Eindelijk weer tijd voor een update. Niet direct retailing gerelateerd, maar dit topic is toch een beetje voor de GTI.
Een paar weken geleden heeft mijn grote vriend
@tamer een setje velgen mee genomen uit Duitsland. Op zich wel in goede staat, maar voor het mooie konden ze wel een beetje liefde gebruiken.
Ik heb lang getwijfeld tussen spuiten en poedercoaten, vooral de orangepeel van poedercoaten hield mijn een beetje tegen. Maar na dat ik tot de ontdekking was gekomen dat die sinaasappel bij metallic lakken wel mee viel toch voor poedercoaten gekozen.
Toen maar meteen een beetje rubber besteld. Ik heb voor Vredenstein gekozen. Voor mij prijs/kwaliteit de beste keuze. En een Nederlands merk, altijd een +1 voor mij
Ik heb nog geen coating of dergelijk aangebracht op de velgen, omdat ik hier even een maandje mee wil wachten. Wel de velgen nog even goed schoongemaakt, en de banden een paar lagen Gyeon Tyre gegeven.
Ik wou ook wachten met monteren tot ik de velgen gecoat had, maar dat kon ik niet
Dus de velgen gister meteen gemonteerd. Volgende maand haal ik ze er weer af om te coaten.
Erg tevreden over het resultaat. De juiste kleur velg voor de kleur auto, en de naafdoppen komen weer terug in de GTI emblemen. Dat zijn de details waar we het voor doen