• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Collinite welke wordt hier beter gevonden?

Normaal gebruik ik ook de 476
Maar denk voor de boot een proberen de fles boot wax . Normaal doe ik eerst een laag PB Ex-P er onder deze werk supper makkelijk en daarna de 476, aan het begin van het vaarseizoen half september er uit schoonmaken en even wassen en dan loopt het water er nog vlot af
 
De 476s wil je echt niet te dik aanbrengen. Dan moet je flink boenen. Hoe dan ook is het een topper.

Ik heb inmiddels 2 potten 476s weggesmeerd en echt te dik erop, zonder problemen. Ik herken het flink boenen echt niet. Ik swipe wel iig.
@Ric325i vertel ze eens HOE DIK ik smeer :p
 
@M135 , oh maar jij valt nog mee hoor!
Ik heb mensen mee mogen maken die voor elke 40cm2 van een dak een fikse lik uit de pot nemen. En als ik dan zeg je moet DUN smeren dan zeggen ze gewoon keihard “ nou dat doe ik toch?”....