Is het bedrag wel afgeschreven van je rekening? Dan kun je wel ervan uitgaan dat de bestelling geplaatst is, denk ik.Ik krijg geen email bevestiging van mijn bestelling.....?
Bedrag is afgeschreven. Maar krijg geen mail en in mijn bestellingen overzicht staat dat betaling in behandeling is.... Betaald via Ideal/ING app....Is het bedrag wel afgeschreven van je rekening? Dan kun je wel ervan uitgaan dat de bestelling geplaatst is, denk ik.
DAP900, got it!
De rest volgt morgen
Ook mijn bestellingen zijn de deur uit! Morgen weer verder
Ik zie net dat mijn bestelling geannuleerd is , maar wel is afgeschreven. Order heb ik nu maar opnieuw besteld..... Wel heel raar! Ga er vanuit dat CC geld van eerste order terug gaat storten?Bedrag is afgeschreven. Maar krijg geen mail en in mijn bestellingen overzicht staat dat betaling in behandeling is.... Betaald via Ideal/ING app....
Vermoed dat CC gewoon slechts 1x het geld gekregen heeft. Als ik mij niet vergis werkt iDEAL immers als volgt.Ik zie net dat mijn bestelling geannuleerd is , maar wel is afgeschreven. Order heb ik nu maar opnieuw besteld..... Wel heel raar! Ga er vanuit dat CC geld van eerste order terug gaat storten?
Hope so, gelukkig waren alle spullen die ik wilde nog leverbaar. Vanmorgen om 0730 alles opnieuw besteldVermoed dat CC gewoon slechts 1x het geld gekregen heeft. Als ik mij niet vergis werkt iDEAL immers als volgt.
Jij plaatst bestelling. CC linkt naar iDEAL. Bij de gekozen bank wordt het bedrag gereserveerd; jouw saldo daarmee verlaagd. Bank tracht het gereserveerd hebben van het bedrag te bevestigen aan CC. Ontvangst van bevestiging door CC is voor hen de garantie van de bank dat zij het geld gaan krijgen (meestal de volgende dag). CC maakt de order verder af.
Lukt het de bank echter niet de bevestiging af te leveren, dan doet CC niets. Ze krijgen immers niet de bevestiging dat het geld eraan komt. Jouw rekening toont echter wel saldo met daarop in mindering gebracht de reservering. Echter, wanneer het sturen van de bevestiging aan CC niet wilde lukken, vervalt uiteindelijk de reservering en word je saldo automatisch hersteld (gebeurt meestal snachts).
Dus ... no worries. Gebeurt allemaal automatisch vanuit de bank zonder dat CC 2x geld krijgt en dus 1x moet terugstorten.
Zijn jullie vannacht gewoon aan het werk?
Ik heb on 00:01 zo'n dap 900 set besteld en toen vroeg die afleverdatum en tijd, dus heb ik gek gedaan en 1 september tussen? 10 en 12? uur gekozen.
Alleen ik heb nu al bericht van postnl dat de vermoedelijke leverdatum en tijd ook daadwerkelijk vandaag is