• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Super Sale - 1 september 2018!

Bedrag is afgeschreven. Maar krijg geen mail en in mijn bestellingen overzicht staat dat betaling in behandeling is.... Betaald via Ideal/ING app....
Ik zie net dat mijn bestelling geannuleerd is , maar wel is afgeschreven. Order heb ik nu maar opnieuw besteld..... Wel heel raar! Ga er vanuit dat CC geld van eerste order terug gaat storten?
 
Ik zie net dat mijn bestelling geannuleerd is , maar wel is afgeschreven. Order heb ik nu maar opnieuw besteld..... Wel heel raar! Ga er vanuit dat CC geld van eerste order terug gaat storten?
Vermoed dat CC gewoon slechts 1x het geld gekregen heeft. Als ik mij niet vergis werkt iDEAL immers als volgt.
Jij plaatst bestelling. CC linkt naar iDEAL. Bij de gekozen bank wordt het bedrag gereserveerd; jouw saldo daarmee verlaagd. Bank tracht het gereserveerd hebben van het bedrag te bevestigen aan CC. Ontvangst van bevestiging door CC is voor hen de garantie van de bank dat zij het geld gaan krijgen (meestal de volgende dag). CC maakt de order verder af.
Lukt het de bank echter niet de bevestiging af te leveren, dan doet CC niets. Ze krijgen immers niet de bevestiging dat het geld eraan komt. Jouw rekening toont echter wel saldo met daarop in mindering gebracht de reservering. Echter, wanneer het sturen van de bevestiging aan CC niet wilde lukken, vervalt uiteindelijk de reservering en word je saldo automatisch hersteld (gebeurt meestal snachts).
Dus ... no worries. Gebeurt allemaal automatisch vanuit de bank zonder dat CC 2x geld krijgt en dus 1x moet terugstorten.
 
Zijn jullie vannacht gewoon aan het werk?
Ik heb on 00:01 zo'n dap 900 set besteld en toen vroeg die afleverdatum en tijd, dus heb ik gek gedaan en 1 september tussen? 10 en 12? uur gekozen.

Alleen ik heb nu al bericht van postnl dat de vermoedelijke leverdatum en tijd ook daadwerkelijk vandaag is
 
Vermoed dat CC gewoon slechts 1x het geld gekregen heeft. Als ik mij niet vergis werkt iDEAL immers als volgt.
Jij plaatst bestelling. CC linkt naar iDEAL. Bij de gekozen bank wordt het bedrag gereserveerd; jouw saldo daarmee verlaagd. Bank tracht het gereserveerd hebben van het bedrag te bevestigen aan CC. Ontvangst van bevestiging door CC is voor hen de garantie van de bank dat zij het geld gaan krijgen (meestal de volgende dag). CC maakt de order verder af.
Lukt het de bank echter niet de bevestiging af te leveren, dan doet CC niets. Ze krijgen immers niet de bevestiging dat het geld eraan komt. Jouw rekening toont echter wel saldo met daarop in mindering gebracht de reservering. Echter, wanneer het sturen van de bevestiging aan CC niet wilde lukken, vervalt uiteindelijk de reservering en word je saldo automatisch hersteld (gebeurt meestal snachts).
Dus ... no worries. Gebeurt allemaal automatisch vanuit de bank zonder dat CC 2x geld krijgt en dus 1x moet terugstorten.
Hope so, gelukkig waren alle spullen die ik wilde nog leverbaar. Vanmorgen om 0730 alles opnieuw besteld :)
 
Zijn jullie vannacht gewoon aan het werk?
Ik heb on 00:01 zo'n dap 900 set besteld en toen vroeg die afleverdatum en tijd, dus heb ik gek gedaan en 1 september tussen? 10 en 12? uur gekozen.

Alleen ik heb nu al bericht van postnl dat de vermoedelijke leverdatum en tijd ook daadwerkelijk vandaag is

Dat heb ook ook, maar dat lijkt me sterk. Mijn pakket is wel aangemeld maar nog niet aanwezig in het sorteerproces, meestal wordt het een dag later dan, in dit geval maandag ;)
 
@Giltix, zit er klaar voor. Zit te zoeken naar info over die PTG MD-666 lakdiktemeter die ze online hebben staan. Op het forum zie ik er geen enkele info over
 
Had inderdaad wat Monello spul in het winkelmandje staan....... dat is er nu allemaal uit!!!












Is nu onderweg naar Oss ;):p
 
Ik heb ook het eea besteld maar ik merkte wel dat de site het moeilijk had...
Hij ging niet naar het scherm van mollie om te betalen tot 3x toe maar uiteindelijk ging er toch 130 euro over de muur.

Nu de laatste voor Gyeon voorbereiden:)
 
Alles in 1 bestelling gedaan, was 85% monello en een paar dag aanbiedingen.

Ik merkte wel dat d e site aan de trage kant was, maar ik ging er overal met de eerste poging doorheen!
 
Toevallig iemand ervaring met het “later leveren” van een bestelling? Heb tijdens het bestellen gekozen voor levering op 8-9 maar zie dat nergens terug in de orderbevestiging.

Ben namelijk komende 2 weken op vakantie en wil als het even kan voorkomen dat de boel op het postkantoor beland en na 2 weken retour afzender gaat omdat het nog niet afgehaald is....

Zal uiteindelijk allemaal wel los lopen en verwacht vandaag geen reactie meer te krijgen van CC aangezien die het waarschijnlijk onmogelijk druk hebben met verzamelen van alle bestellingen :-D