• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Arie's verslaving - The Showroom

Vandaag weer een erg leuke verassing mogen ontvangen (eentje die ik zelf heb geregeld, dat wel maar toch)

Een grote doos met daarin :
Monello Borsa Detailing Bag, Gyeon Bathe+, (wat een ongelooflijk lekker goedje :p) Gyeon Cure, (zo makkelijk en zooooo glad :eek:) Gyeon Bald Wipe, Gyeon Silk Dryer, (vele goede verhalen, ben benieuwd :)) Gyeon Compound, Polish & Primer (de 120 ml om eens lekker te proberen) & Microfiber Madness Yellow Fellow 2.0. (de beste doek ooit op Crazy Pile na ;))

Het wordt echt eens tijd om weer iets te gaan doen met Truus of het Beest. Zoals het er nu uitziet zaterdag eerst maar eens de winterwielen reinigen en Truus te wassen met Bathe en te verwennen met een laagje Cure.
 
Vrouw : Heb je alweer iets besteld?
Man : Ja.
Vrouw : Heb je dit nodig?
Man : Ja.
Vrouw : Je hebt niet eens meer ruimte om het neer te zetten.
Man : Jawel...

WP_20170328_17_59_04_Pro.jpg

WP_20170320_16_45_53_Pro.jpg
 
Ik heb gewoon 2 nette emmers hoor. En 2 auto's. ;)
Nu weet ik dat jij 2 auto's hebt, maar om dan gelijk 4 emmers te gaan kopen, gaat mij een beetje te ver

Haha... Nou het zit zo...
Een emmer liet zich vullen met shampoo oplossing voor het wassen
Een emmer liet zich vullen met spoelwater voor het spoelen
Een emmer liet zich vullen met shampoo oplossing voor de wielen
De laatste emmer al nooit water voelen want dit is de emmer waar de Wheel Woolie's, Kwasten, Borstels, Foam Gun's en andere wiel aangelegenheden op voorraad in staan.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
@Istnogferarie Heeft op iedere hoek bij elk wiel een emmer staan, en een tafeltje met een flesje shampoo, klei en glijvloeistof, velgenreiniger. Washandschoenen, droogdoeken 4 daps aan de tassen te zien en ga zo maar door. Dan kan die nooit mis grijpen. Als die een eind van de ene hoek staat. Kan die zo verder bij de andere hoek, zonder alles mee te hoeven slepen!
 
Wat een waslijst........en wordt alleen maar langer en langer!
Jammer genoeg kan je niet in 1 oog-opslag zien welke producten er zijn toegevoegd (naar mijn weten 1x Monello,1x MM en -tig x Gyeon, toch?)