• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Arie's verslaving - The Showroom

Vrouw : Waarom staan al die spullen naast de tassen.
Ik : Omdat het niet in de tassen past.
Vrouw : Dus je hebt veel te veel spullen.
Ik : Nee. Te kleine tassen.

Oplossing :
Monello Borsa Duo
WP_20171211_13_54_18_Pro.jpg
 
Ik vind het wel bijzonder dat je het voor elkaar hebt gekregen dat je de sapjes en tolletjes uberhaubt in je woonkamer hebt mogen stallen.
Kan veel maken thuis maar dat gaat me echt niet lukken :rolleyes:
 
@Marcel1973 Dat klopt.
Ik had 2x Monello Borsa en 2x Polishing Power (ook de Borsa)
Maar die waren te klein dus de Polishing Power's de deur uit en 2x Monello Borsa Duo erbij.
Dus nu 2x Borsa en 2x Borsa Duo.

De Borsa Duo is trouwens echt veel groter. De Borsa is 45 cm lang, de Borsa Duo 57 cm maar ik heb de hele inhoud van een Borsa in de Borsa Duo en dan nog een Sidekick erbij in en ik hou nog steeds ruimte over. Prefecte tassen....
 
  • Leuk
Reactions: Marcel1973
Ik doe een gok, maar ik denk dat de helft van jouw verzameling nooit gebruikt wordt. Je haalt hooguit een keer de dop of deksel eraf om er aan te snuffelen
 
  • Leuk
Reactions: Istnogferarie
Daarentegen is het natuurlijk heerlijk om te weten wat je allemaal hebt en wat je er allemaal mee kunt doen.
Daarnaast ziet het er ook schitterend uit moet ik zeggen.

Ik zie veel liever dit dan bijvoorbeeld een drugsverslaving.
Ik denk overigens dat @Istnogferarie wel de Pablo Escobar van Dodo Juice is.