• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

2003 Audi TT Roadster

10 jaar geleden zat er wel wat meer lak op de auto's dan nu maar dat is ook nooit meer dan 150 micron geweest in die tijd, zeker bij Audi niet. Bij 230 micron is die sowieso gespoten geweest.

@Denders

Alle Aziatische auto's hebben weinig laagdikte, 80 micron is nog netjes heb ze wel is dunner voorbij zien komen op werk. Het is tegenwoordig zelfs zo dat alleen de zichtbare delen in de kleur gespoten worden. Als je een deur geheel demonteert is er 9 van de 10x achter de scharnieren op de deur geen kleur te vinden. :roll
 
Ik heb het eens bij een aygo/107/c1 gezien volgens mij,....

Onderkant van de motorkap zat gewoon niks geen lak op! 8o

Dat is raar, heel raar,.... Sowieso is dat niks voor mij, echt op elk plaatdeel moet gewoon lak zitten.
 
:-"
Softop1-1024.jpg

Softtop2-1024.jpg
 
Afvoerbuizen gehaald, en ter bescherming extra krimpkouzen gekocht, anders zit ik over een paar jaar weer met lekke slangen:
DSCF0934.jpg


De cabriokap hoeft niet los, dus morgen ff de panelen loshalen en dan kun je van binnenuit de afvoerbuis plaatsen. Bartezzz of ik pakt hem dan aan in de wielkast.

ff nieuw frontje gekocht ook, paar tientjes van Ebay:
DSCF0935.jpg


Oude:
DSCF0910.jpg
 
Komt er nog iemand langs Feichten? :-b http://www.ebay.de/itm/Hardtop-Audi-TT-8N-schwarz-/320976115663?pt=DE_Autoteile&fits=Model%3ATT+Roadster&hash=item4abbaad7cf#ht_500wt_1414

Alle vochtproblemen (afgelopen winter ijs aan binnenkant voorruit!) zijn straks opgelost, maar zo'n zwarte hardtop staat echt mooi i.t.t. de afdekhoes, dus gaat er zeker komen!
 
Da's een mooi ding! Daar zou ik dan maar snel wel op happen, en verzendkosten..nou ja, oke als dat heel beschermd kan!

Ga wel naar Duitsland maar ff geen plek voor in de TT haha
Toch grappig dat je wel een Coupe wilt.....
:D geintju
 
Afdekkapjes heeft hij ook, heeft niemand. Netjes op matras gelegd i.p.v. bloot op straat zoals in iedere advertentie. Juiste kleur, juiste prijs: HEBBEN!

Oh, en beter een Coupé dan iedere keer die lelijke hoes erop/eraf/erop/eraf/etc: http://i979.photobucket.com/albums/ae273/Barrelrijder/kaphoes.jpg Die hoes moet wel, tegen schade door kattennagels in de kap (kattenharen zijn ook irritant), vocht/condens, vogelkak en ander vuil. Kap is nog altijd mooi schoon na het uitgebreide reinigen vorig jaar.
 
Verkoper mail gestuurd. Ik heb er zeker een bedrag tussen die 600 en 840 voor over, maar dan moet hij het ding wel willen opsturen natuurlijk, dus ff afwachten. Heb geen idee wat het verzenden kost en de verkoper heeft waarschijnlijk ook geen idee.
 
Ja kan wel denk ik, je bent er zo. En die 1800km heen en weer stelt ook niks voor eigenlijk.

;)

Ik was al kapot na een retourtje Luxemburg paar weken geleden. M'n pa heeft een auto op gas (past de hardtop wel in), dus op zich kan het wel natuurlijk. 's Ochtends om 6 uur weg, 's avonds om 00:00 weer thuis. Maar ik ben niet zo gek helaas...
 
Zeg gewoon NEE ik heb geen understanding voor je en stuur hem gewoon op :grinning:

Maar rij ff op met ons joh zondag, sla je af in Oost Duitsland :roll
 
Als dat dak in mijn megane zou passen had ik wel met je willen rijden. Echter denk ik dat het dak breder is dan mijn auto. Zou het passen als ik mijn achterbank plat gooi? Ik ben in princiepe namelijk niet vies van een ritje. Ben zelf nog noooooit in duitsland geweest!
 
Ik zeg gewoon met de cabrio erheen,daar monteren en weer terug rijden.
Stukje binnen door terug rijden en je hebt een leuk tochtje gehad.

Ben laatst in 2 dagen naar de Stelviopas in Italie gereden en weer terug. Was goed te doen.
 
Ik ga niet met de TT 250 euro benzine op rijden, dan wacht ik wel tot er een in België te koop komt of nog dichterbij huis.

M'n pa heeft een Scenic op LPG G3. Het blijft gestoord om 1800km te gaan rijden, maar als de verkoper z'n hardtop niet kwijt raakt, dan haal ik hem natuurlijk wel op voor die 600. Advertentie loopt zondagavond af, dus dan weet ik meer.

Of heeft iemand hier toevallig nog een heli staan? :)