• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

27 november 2020: Black Friday bij Carclean.com met spectaculaire aanbiedingen!

Ik vind de (oude) Fusso Coat wel een betere beading, sheeting en standtijd hebben dan de Collinite. Maar het is ook niet een wereld van verschil. De 915 is ook een prima wax. Wat is meerwaarde? Ik heb ook een tijdje diverse potten wax aangeschaft totdat je je afvraagt hoe je het ooit op gesmeerd krijgt... ;) :innocent:
 
  • Leuk
Reactions: Ric325i en Timm
Slag geslagen, weltrusten.

200.gif
 
Mooie bescheiden bestelling gedaan om lekker door te kunnen wassen en m'n vader komend verlof te helpen met het polijsten van z'n nieuwe boot. Top actie altijd CC!
 
  • Leuk
Reactions: Dibbuz
Dat ging snel :laughing:, ik dacht de Graphene en de Vortex bestel ik maar eerst, anders zijn deze weg.
Heb geluk.
Nu benieuwd hoe deze zijn!
Heb binnenkort 2 mensen die hun wagen willen doen dus komt goed uit, we zijn weer wat armer.. THX CC!