• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Aanschaf rotary verstandig?

@Bakel, excuus ik was er gister niet goed bij. Ik ben in het bezit van een 3403, en dat is een rotary..
Ondanks dat mag je die van mij gerust komen proberen :-d

@dopestuff: waarom dan wel ? Vind zelf altijd wel prettig om de argumentatie er achter te lezen, nu komt het alleen over als een losse kreet zonder enige echte meerwaarde.

Ik werk al jaren met een Flex 1503 VR. Dit is een Rotary. Heb ook de Pro 900. Maar die vind ik niet krachtig genoeg.
Maar voor de meeste mensen die af en toe eens wat poetsen is de Dap en de pro goed genoeg.
Ik doe er wat meer werk mee dan de meeste mensen hier.
Maar de Flex is daarin tegen een stuk duurder dan de Pro.

Iedereen bedankt voor de hulp. Ik heb een flex 3401 aangeschaft. De aanschaf van een rotary wacht ik nog even mee, maar zal waarschijnlijk dan een PRO worden.

Gefeliciteerd met de aanschaf!
Maar als je toch besluit om een rotary te kopen, koop dan svp geen DAP (want dat is geen rotary) maar een PRO (dat is de rotary-uitvoering van de DAP, oneerbiedig gezegd).