• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Actietijd! Schitterende actiedagen komen eraan!

Ik heb hem niet besteld, ik heb de afgelopen tijd al behoorlijk geïnvesteerd, dus ik doe even rustig aan met bestellen.
Wel ben ik erg benieuwd wat er nou in dit soort boxen zit..
 
+1 Bjorn, plus dat er de 29ste ook al een gezellige avond bij CarClean is en ik vermoed dat ik ook daar niet met lege handen weg ga komen...
Wel een hele leuke actie trouwens !
 
Dibbuz;n409106 zei:
Voor de mensen die twijfelen: mocht je het niks vinden dan kan de box terug. Ben je alleen de verzendkosten kwijt voor het terug sturen.
Dat is wel top, dat dat mogelijk is.
Alhoewel ik zelf altijd wel een aardige voorraad aanhoud.
Dus zelfs al zou ik veel producten al hebben, dan vind ik het niet erg om ze dubbel te hebben.
 
Er zal vast wel iets tussen zitten dat ik zelf niet zo gauw zou bestellen, maar de hele mystery box niet naar smaak dat lijkt me onwaarschijnlijk.
Bovendien is dit het hele idee achter een mystery box: verrassing.
 
  • Leuk
Reactions: Svenn21 en Tim
Ook mijn gedacht. De kans dat alles wat erin zit 100% je ding zal zijn is heel klein. Maar zo test je eens wat anders dan de zaken waar je altijd aan vasthoudt. Ik ben alvast benieuwd.
 
Yes...Ik heb hem toch ook maar besteld.... die 100€ box....na een weekend twijfelen.....hopen en op een DAP met tas....... dap kan er wel bij.....als het een andere machine is... wordt het denk ik een retourtje........100€ best veel geld.....al voor 420 euro besteld in een maand tijd !!
 
Aan alle berichten te lezen krijgt de kerstman het nog aardig druk met al die kerstpakketten.. Uiteindelijk ook gezwicht voor het €50,- pakket. Ben benieuwd wat er allemaal in zit! We wachten in spanning af ;)
 
Zojuist een bericht ontvangen dat de 2 mystery boxen zijn verstuurd. Afmetingen kan ik helaas niet zien. Het gewicht wel en is 9200 gram! Ben benieuwd!
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Jordani;n409217 zei:
Zojuist een bericht ontvangen dat de 2 mystery boxen zijn verstuurd. Afmetingen kan ik helaas niet zien. Het gewicht wel en is 9200 gram! Ben benieuwd!

Mijn pakket is 9700 gram! Ik heb het pakket van €50 en €100 besteld.
Zal de inhoud van de paketten verschillen?

Morgen weten wij het.
 
  • Leuk
Reactions: Tim
100€ Surprise box Gewicht 7600 gram Afmeting 490 x 290 x 340 Dat is toch een aardig gewicht voor dit formaat
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Abarth;n409270 zei:
........... en uitpakken met kerst.

En ik moet nog langer wachten met uitpakken, tot 6 januari namelijk: besteld als verjaardagskadootje.:party:
Eens kijken of ik de discipline kan opbrengen om vanaf nu dit topic te mijden, zodat het een mysterie-box blijft tot die tijd...........:weetniet
 
  • Leuk
Reactions: Tim