• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Actietijd! Schitterende actiedagen komen eraan!

Hele leuke actie van Carclean maar helaas.....zit er toch over te twijfelen om hem retour te sturen. Heb namelijk veel producten of dubbel of waar ik nu al van weet dat ik die niet zou gaan gebruiken. Ik zou de mysterie box ook kunnen verkopen aan iemand die er wel belang bij heeft? Stuur maar pb
 
De inhoud van de 100 euro box is echt tof, ik twijfel echter of ik de PAW ga houden. Ik heb maar een Citroēn DS3 en ik heb al een DAP900, ik ben bang dat de PAW erbij overkill is voor mij. Wel blij met de rest van de inhoud en de tas kon ik ook goed gebruiken ;)
 
Jammer dat mensen teleurgesteld zijn, dan moet je eigen pakket maar samen stellen voor de normale prijs. Ik vond het een hele leuke actie. Carclean bedankt ervoor!
 
  • Leuk
Reactions: Dibbuz
Leuke actie! Voor mij de eerste keer en ook uit noeuwsgierigheid de 50 eurobox bestelt! Met volgens mij de volgende inhoud:
100902 Poorboys World - Spray and Wipe - 473ml € 10,99
102090 Monello - Peluche Bianco Trio € 18,99
102093 Monello - Sponge € 6,99
102624 Dodo Juice - Motley Blue metal polish - 100ml € 14,50
102631 Bouncers - Salute the Fruit - 250ml € 53,99
102779 California Scents - Lekvrije organische luchtverfrisser - Veri Berry € 5,99
6 producten. Subtotaal: € 111,45

Wel erg veel doeken nu met de kiloknaller erbij.

En achteraf spijt dat ik niet (ook) de €100,-- box bestelt heb.

Dus mocht iemand zich bedenken?
 
Volgens mij kan je geen doeken genoeg hebben eigenlijk, ik heb in ieder geval nog nooit gedacht "had ik maar wat minder doeken", het tegenovergestelde daarentegen ;).
 
Beetje merkwaardige plek om dit te posten, maar aangezien het nu toch een soort vraag en aanbod topic aan het worden is: Mocht iemand niet blij zijn met de pot wax die hij 'gekregen' heeft in zijn mystery box, stuur maar een berichtje! Heb voorkeur voor Bouncers Vanilla Ice, Capture the Rapture of ODK's Chocwork.

@Tim, als iemand z'n pakket met deze wax wil retourneren, I'm all ears!
 
  • Leuk
Reactions: Bikkel
Ik heb de mijne zojuist mogen ontvangen van de kerstman, euh ... koerier bedoel ik. De vrouw begon zich al zorgen te maken dat haar cadeau niet op tijd zou zijn, maar wel dus! En ja, wat een mooie wax erbij = Monello Ibrido !!! Alleen daarvoor gaat deze box zeker niet retour. Oh ja, natuurlijk ook voor de raamhanger ;).

Super setje hoor. Bedankt CC voor deze actie en fijne feestdagen allemaal.
 
Mocht iemand interesse hebben: Ik wil evt de Dodo Juice - Supernatural Infinity Paint Sealant 50ml kit pack wel ruilen tegen de Dodo Juice - Supernatural Quartz Wheel Sealant 50ml kit pack
 
Ik vond het een supermooie en gave aanbieding, maar heb uiteindelijk zelf de keuze gemaakt om hier geen gebruik van te maken.
Als ik zie welke mooie producten erin (hadden kunnen) zitten, heb ik misschien wel spijt.
Dat sommige mensen teleurgesteld zijn kan altijd gebeuren met zulk soort mystery aanbiedingen.
Daarom vind ik het dan ook een enorm goede service dat alles gewoon retour kan, en dit ook netjes vermeld wordt.
De verontwaardigde reacties vind ik echter belachelijk, je maakt immers zelf de keuze en kunt gebruik maken van de retour regeling.
Maar ik heb zelf een winkel en weet maar al te goed hoe mensen soms om de kleinste dingen uit hun pan kunnen gaan.

Maar goed, dames en heren van CC:
Dank voor alle mooie aanbiedingen, de top service en fantastische hulp en meedenken!
 
Tim;n409492 zei:
Wij hebben ook een paar klanten die teleurgesteld of zelfs verontwaardigd zijn over de mystery boxen. Dat vinden wij jammer natuurlijk, maar ik denk dat dat niet te voorkomen is als je zo'n actie bedenkt.

Het overgrote deel is in ieder geval blij verrast en daar ging het ons om.


Ik ben ook eeerg teleurgesteld en verontwaardigd, maar dit is omdat ik hem niet besteld heb:sob:

! Kast puilt nu al uit en nog meer zou wel een beetje té zijn.:roll

Volgend jaar wel, dat weet ik zeker. Leuke actie CC!:)^
 
Mijn 1e reactie hier, maar waarschijnlijk niet de laatste, ik lees altijd wel vele informatie op dit forum mbt. handmatig wassen.

Ik heb ook contact gehad met Carclean (Dennis) om mijn 100,- mysterybox terug te sturen. Ik ben beginnend poetser en heb de gok genomen om de doos te bestellen.

ik heb nog geen DAP en ik heb lieveren een DAP dan een PAW. Ik had ook een Monello doek, groene pad, en Capture the rapture wax.

indien er interesse is om de doos van mij over tenemen voor het aankoopbedrag ex verzendkosten. dan kun je mij een bericht sturen of mailen op jimmydetree@live.nl (ik zit niet de hele dag op het forum als je een snel antwoord wilt)

Ik verkoop de doos alleen compleet, of iemand moet de PAW willen overnemen en ene ander de Capture the Rapture wax.