• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Afgelast!]Meeting in het noorden van het land?

Zie: https://forum.Carclean.com/cc_postsm258967/Hebben-we-nog-wat-gedaan-vandaag-Deel-10.aspx#post258967

Is dit wat voor het Noorden & Oosten?

(ik ben slechts aan het verkennen hoor!!)
Zat zelf aan een datum (zondags) in maart te denken.
Zodra ik meer weet horen jullie, en start ik wel ff een nieuw draadje.
 
Dat is een heel erg mooie ruimte! Is er ook warm water te krijgen?
Ik werk zelf in een loods van een taxibedrijf in Meppel maar daar kunnen hooguit 5 auto staan (en 1 op de brug).

Waar is deze locatie?
 
Das in Kampen. PM me maar voor het adres.
En inpandig (alles verwarmd) zitten 3 waxboxen met warm water!

Maandag meer info!!
 
Kampen is nog wel een stukje voor me rijden. Valt kampen nog onder het noorden?
Ik heb een klant die uit kampen komt en ook graag overdekt zijn auto was. Spreek hem morgen en als hij interesse heeft zal ik je ff een PM doen. Overigens is hij ook enthausiast over detailen, voor hem een win-win situatie om mee te doen aan een eventuele detailsmeeting
 
Tja, het was ook meer dat deze gelegenheid me de impuls gaf om deze meeting een doorstart te geven.
Maar Kampen is best makkelijk te bereiken, ook vanaf het noorden.
 
Lelystad was voor mij oko 110km rijden.. kampen is 140.. die 30km verschil maakt mij dan ook niet zoveel uit..

Open maar een nieuw topic als er iets meer over bekend is ;)
 
Binnenkort weer een meeting in Lelystad, check it out misschien is het wat voor jullie uit het noorden.

https://forum.Carclean.com/cc_postst12943/Lelystad-poetsmeeting-Wanneer.aspx
 
Toch bijzonder, op de dag dat ik aangeef dat ik deze meeting nieuw leven in wil blazen er snel een meeting in Lelystad belegd wordt. En dan ook nog dat in dit draadje posten. Weinig chique!
 
Wat betreft de Lelystadmeeting, het is alleen een balletje opgooien of er genoeg animo is. Tis niet gezegd dat er eentje komt ;)

Het voordeel van de Lelystadmeeting is dat deze zeer centraal gelegen is en dus voor iedereen aan te rijden is.

En daarbij, men is al een jaar aan het steggelen of een meeting in het noorden wel of niet door moet gaan.

De vorige editie van de Lelystad meeting was met 1 maand geregeld.

Dus.... trek je conclusie. :-"
 
D-J zei:
Toch bijzonder, op de dag dat ik aangeef dat ik deze meeting nieuw leven in wil blazen er snel een meeting in Lelystad belegd wordt. En dan ook nog dat in dit draadje posten. Weinig chique!
Ik heb het alleen maar voorgesteld omdat de meeting in het noorden niet van de grond lijkt te komen. Daarom dus een optie, waar we gezellig vanuit het hele land bij elkaar kunnen komen.

Niets toevalligs aan, achter de schermen was er na de Lelystad meeting van november al besloten dat dit voorjaar weer iets opgepakt ging worden.
 
Er is geen onderliggende gedachte hierbij denk ik, het word als alternatief aangeboden, meer niet. Ik denk dat het nu al meer dan 3 keer geprobeerd is om een noordelijke meeting van te grond te krijgen, telkens zonder resultaat.... Volgens mij is er ook nog nooit een geweest en het word al vanaf 2009 geprobeerd geloof ik ;)
 
Des te meer reden om dat in 2012 nu wel eens van de grond te krijgen !
Of het nu 100 of 150 km rijden is maakt mij voor zoiets niks uit.
Waar het de laatste keren mis is gegaan is mijn inziens doordat er veel te veel misschien factoren waren. Er was misschien een locatie, misschien kwam die wel en misschien gingen we het die datum wel doen.


Belangrijkste is nu eerst een geschikte locatie vinden. De locatie die ik vorig jaar in Dedemsvaart had was volgens de "noordelingen" te oostelijk en ik begrijp nu dat de mooie locatie van DJ ook weer te ver naar onderen ligt ?
Besef wel dat het vinden van een geschikte locatie (Liefst overdekt, voorzien van water, licht, elecktra en sanitair en waar je 20 / 25 auto's kwijt kunt) absoluut niet voor het oprapen liggen.
Wellicht een optie om eerst eens aan te geven in welke driehoek jullie dit willen gaan houden zodat er wellicht bij iemand een locatie omhoog komt ?

Gr. Arjan