• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Afgelast!]Meeting in het noorden van het land?

Fijn dat er al een mogelijke datum is! :) Voor mij zijn zaterdag de 17de en zondag de 18de geen probleem. Voor de zaterdag zal ik in de middag komen. Kom namelijk uit de nachtdienst en wil eerst nog even een paar uurtjes slapen :p In afwachting van verdere ontwikkelingen.
 
Als het definitief op 17 september valt zijn wij niet aanwezig ivm een andere detaildag in Lelystad...
 
Is het voor iedereen toegangelijk? En hoe steekt zoiets in elkaar/ wat is de bedoeling? Aangezien jullie mij al aangestoken hebben is het misschien wel leuk om eens langs te komen
 
Als alles straks 100% zeker is, kun je je opgeven. Iedereen is welkom! Het is gewoon voor de gezelligheid, producten en machines uitproberen, elkaar helpen met detail problemen etc.
 
Gezien het feit de eventuele meeting data beginnen te naderen ben ik benieuwd hoe het staat met de organisatie. Is er al meer bekend of een datum, plaats en tijd of moet ik nog even geduld hebben? :)
 
zeker heel belangerijk, prioriteiten stellen.

daarin tegen heel jammer dat het niet doorgaat, maar wel begrijpelijk.