• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Afgelast!]Meeting in het noorden van het land?

@nicknameless: tja, laat ik dus proberen dat even nieuw leven in te blazen.....dus die conclusie is nog wat voorbarig :rules

@SkyBuMp/Stimpy: Oke :cool: , ik snap het maar het kwam op mij wat vervelend over :confused: .

Kijk, wat Juffer1 ook zegt: probeer maar eens een locatie te vinden die aan 'onze' eisen voldoet.
Die heb ik dus nu gevonden (als de eigenaar tenminste ook wil...).
Dit is echt een super locatie, in mijn ogen....en ik ben ook al eens in Lelystad geweest :-" dus weet wel een beetje waar ik het over heb.

Maar goed, als het ff kan wil ik het in maart/april organiseren. Dus laten we elkaar dan niet in het vaarwater zitten, is mijn idee.:-b

Zodra ik weet wat de eigenaar wil open ik wel ff een nieuw draadje.
 
Die meeting in Lelystad is er ook maar niet zomaar hoor, heb dit nu 2x gedaan en ik denk dat ze zich even verkijken wat er allemaal bij komt kijken zeker als je ook catering erbij wil hebben.
Niet geheel onbelangrijk : er zal er ook nog plek moeten zijn in de agenda van de verhuuurder.

Terugkomend op jou locatie : Denk dat dat een prima plek is al is het voor de 'noordelingen" te ver weg.
Mocht je toestemming hebben maak dan gewoon een nieuw topic aan, onze aanmelding met 2 auto's heb je bij deze alvast ;)
 
D-J zei:
Zat zelf aan een datum (zondags) in maart te denken.

Zit even je eerste post hierover door te lezen : Ben benieuwd of dat gaat lukken.
Zondag en Kampen is toch een lastige combinatie voor dit soort dingen...
 
:))) hou-op-schei-uit....ik weet er alles van nu ik (TIJDELIJK) in die buurt woon.
Maar das de enige dag dat ie niet gewoon open is!
Vandaar ;)
 
Zo.. Even een schopje onder dit topic. Vorige keer helaas afgelast, in Kampen wel doorgegaan gelukkig. Misschien iets om na de zomervakantie weer op te pakken? Kunnen we eens een meet houden in het Noorden?!