• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Alleen vandaag 15% korting! (Actie afgelopen)

Leuk zo een onverwachte actie - helaas zit mijn vakantiegeld bij de hypotheek oversluiting. Dus maar weer even geduld totdat er een nieuwe bijna niet te weerstane actie komt. Carcleandag of zo :) Heb ik weer tijd om de spaarpot een beetje te vullen.
 
Ook hier al heel impulsief een winkelwagentje vol gevuld. Toch maar even weggeklikt.
Even pas op de plaats voor mij.
Wel een topactie weer CC!
 
grandscenicman;329986 zei:
Ik kan niet volgen hoor ...........is er iets mis om te melden dat ik via de webwinkel op 105 € korting uitkom , ik was overigens van plan om niet lang meer te wachten met een grote bestelling en deze actie trekt me zeker en vast over de streep .

Ging over de temperatuur ;)

Ben benieuwd naar je nieuwe aanwinsten 8d
 
Woody;329994 zei:
Ben benieuwd naar je nieuwe aanwinsten 8d

Zeg ik lekker nog niet w^^w

270513009_zpsf534adfc.jpg

:D
(moet btw deze nog "plaatsen" , maw er kan nog meer bij komen )
 
Toch even wat leuks besteld:

Dodo Juice - Born to be Mild shampoo - 250ml
CarPro - Iron.X Cleaner - 500ml
Dodo Juice - Clearly Menthol Glass Cleaner Spray - 500ml
Monello - Wash Mitt
Monello - Perfetto Detailer Spray - 500ml
CarPro - CQuartz DLUX - Plastic and Wheels Coat - 30ml kit
Monello - Vetro Bianco
CarPro - HydrO2 50ml
 
Heb het wat netter gehouden en is nog steeds maar voor mijn eigen auto ondanks aardige verzameling hehe

Dacht even dat t feest niet doorging: op een of andere vreemde manier kwam er geen sms code binnen met iDeal!
Ik dacht niet weer die *** ING bank, gehacked ergens vanuit Nepal of timboektoe toch he... :eyes:
Maar.. 2e keer proberen/inlog ging het wel gelukkig!

Een bescheiden 60,- met de 15 graden korting eraf :glaasje
De rest, volgende kortingsronde wel weer lol!


- Mothers Wax - Mag & Aluminum Polish - 140gr
- The Hose Blocker - 4 pack
- Lake Country - Badstof Applicator - 100 % katoen - 10x15cm
- Poorboys World - Bold N Bright Gel - 473ml
- Monello - Monello 3" professional pad pack
- Monello - Vetro Bianco
 
Kon het ook niet laten met die 15% korting. Deze keer maar bescheiden gehouden....

Even een paar dingetjes aanvullen die alweer op zijn:-b

Poorboys World - Spray and Wipe - 946ml
Poorboys World - Standaard sprayer - Poorboy's World x2
CarPro - Iron.X Cleaner - 1000ml
Dodo Juice - Blue Velvet wax panel pot - 30ml
Monello - Edgeless Soft Foam Hand Applicator x 3
CarPro - Tar.X - 600ml
Scratch Shield - Scratch Shield - Zwart
Monello - Vetro Bianco
 
Een weekje vrij, en vanmiddag het mooie weer gebruikt om te wassen en detailen, dus strak 'ns kijken wat ik ga aanvullen.
 
Ik kon het ook niet laten... heel lief mijn vriendinnetje aangekeken of ze het eens was met mijn aankoop. Van 275 Euro naar 235 met deze mooie kortingsactie!
Ze heeft vervolgens zelf ook geshopt. En een even hoog bedrag uitgegeven...aan schoenen en overige kleding. Tja...mag je dan nog klagen als man zijnde?

Ik ga denk ik op de deurmat zitten wachten op mijn bestelling:

-DAP 900 V2
-Monello pad 5,5": Yellow
-Monello pad 5,5": Orange
-Monello pad 5,5": Green
-Monello pad 5,5": White
-Monello pad 5,5": Red
-Eraser 1000ml
-Tar-X 600ml
-Pro Vision Glass Scrub
-PB Black Hole
-PB APC 946ml
en last but not least 3M 3434 19mm afplaktape

Kortom. Hartstikke blij met deze actie!
 
Zat weer een kleine bestelling aan te komen, welke ik eigenlijk a.s. donderdag wilde plaatsen.
Deze actie trok me echter weer over de streep om vandaag al te bestellen.
Top actie weer Carclean!:cool:

Succes met het verwerken van alle bestellingen.. ;)
 
Facebook:

"'STOP' met het drukken op die knop" kreeg ik te horen van Bert die beneden onze bonnenprinter hoorde rammelen en stuurde me via WhatsApp deze foto.

Terwijl het eigenlijk Stephen was die stiekem op de knop aan het drukken was.

Even doorzetten, we zijn er bijna.

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]


:D
 
Net geen 105 € "korting" bij cc en dan komt er nog 10 liter Kenotek tyre dressing aan en nog een paar kleinigheden.....:schaam

Mijn echtgenote zal lachen als ze het totaalbedrag overmaakt : eerst 8-()) en daarna :|~*

Ik lees graag de onderschriften :

- geen betere raad dan voorraad
- geld moet rollen , liefst op 4 wielen
- een hobby mag geld kosten
 
Hoi, Ik heb als starter ook nogal wat nodig, had m'n lijstje nog niet klaar maar moet nu even de zaak versnellen geloof ik. Maar ehh vraagje: Als iets niet voorradig is, maakt dat iets uit voor de korting?
 
Neen hoor , je krijgt alles netjes op je factuur , het verzenden duurt dan alleen wat langer.........tot alles er is of als er een voorstel wordt gedaan door de heren (en dame) van cc . ;)

Het komt zelfs vaak voor dat ze een duurder product aanbieden voor een zelfde prijs dan wat je origineel vroeg , maw superservice !