Van 't weekend weer e.e.a gedaan (Lees: laten doen) aan de Bora. Zo zijn beide voorste wielkuipen vervangen, de hoekjes naar de motorbeschermplaat en de motorbeschermplaat zelf.
Daarbij kwamen wel wat dingetjes naar voren toe...
Dat achter de wielkuipen het ECHT smerig is:
Dus dat is weer schoongemaakt en getectyleerd. Het begon al licht te roesten namelijk.
Ook bleek het tikje voor het opzij gaan voor die ambulance wat schade te hebben gemaakt aan de draagarm. (m'n vrouw was een dagje in Amsterdam geweest en stond voor het verkeerslicht te wachten, komt er een ambulance met toeters en bellen aan. Dus zij denkt, ik ga opzij.... Ze trekt op, ziet 't stoepje over het hoofd en BAM, zo erop met de draagarm dus. Gaat die ambulance rechtsaf!! Nou moe.....)
Zo hoort hij:
En zo ziet linksvoor eruit:
Maar waar het vooral om draaide was de spoiler die ik afgelopen maand van MP plukte. Een originele "2001 tuning" Zender! Die zit er ook op Ik vind hem gaaf!
De auto is ondertussen alweer netjes gewassen hoor!
Morgenochtend komt AutoGlasExpert het voorruit van de Bora vervangen. Er zitten als sinds de aanschaf enorme krassen in. Vrijwel zeker van de ruitenwissers, ik weet niet wat de vorige eigenaar er allemaal mee gedaan heeft. Maar rijden in de regen, nacht of erger nog. In een combinatie van die 2 is een drama. Halo's, schitteringen en weet ik het wat. Eigenlijk altijd maar uitgesteld of niet mee bezig geweest, tot een collega vertelde dat zij het zonder eigen risico doen en naar je toe komen.
Daarop maar meteen een afspraak gemaakt, voor morgen dus. Ik ben erg benieuwd, ben best wel een zeikerd met mn auto natuurlijk. Dus opzich ook wel "bang" dat ze schade maken ofzo. We gaan het zien.
Heb net even geprobeerd wat foto's van de krassen te maken, dat is bijzonder lastig zo bleek. Dit is eigenlijk de enige duidelijke: