• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Arie's verslaving - The Showroom

Jonge jonge, dit topic ook maar is doorgespit. Wat een producten, in zo'n korte tijd...:joy::joy:
Mooi dat je er zoveel plezier van hebt. Wil gelijk weer aan de gang nu, helaas geen auto's beschikbaar o_O
 
Dat is jammer... Je kunt ook de auto van de buurman (of buurvrouw ;)) doen...
True true. Helaas niet zoveel soeps hier in de straat. (Qua buurvrouwen), en de auto van mijn buurman die hier 5+ jaren woont, heeft zijn auto echt ''letterlijk'' nog nooit gewassen sinds dien. Voorkant bestaat ook uit erg exotisch materiaal, ''bug & grime''. Ach, gisteren nog met de auto van mijn zus bezig geweest en zaterdag mag ik aan een Sportage werken. Dus nu nog even lekker bezig met de theoretische voorbereiding :) Dan mag de DAP900 voor het eerst gaan draaien, spannend!! :D
 
  • Leuk
Reactions: Istnogferarie
Vandaag 2 pakketjes mogen ontvangen. De eerste is wel eentje die ik nog moet testen maar op het eerste oog lijkt ie goed te doen.
Een 10W LED 6400K 800 lumen bouwlampie (erg klein dingetje)
WP_20170630_13_51_33_Pro.jpg


En natuurlijk van onze vrienden:
WP_20170630_13_55_25_Pro.jpg


Erg lastig te zien (dankzij mijn fotograaf kwaliteiten) maar het betreft Waxaddict Revive Leather Cleaner en Leather Balm, PBW Typhoon, Tornado, Carpet & Upholstery Cleaner, Enzyme. Die laatste 2 is vooral de baas des huizes erg blij mee. Ideaal als je 3 katten, een kind en een knoeiende man hebt ;)
 
@Istnogferarie Wil je mij laten weten wat je van de leather balm vindt?
Verwerking, zuinigheid, mat/glans, geur.
Ik vind hem vrij prijzig, maar lijkt mij ook wel weer zuinig in gebruik, dus dat maakt het enigszins goed.
M'n gliptone is bijna op dus ik twijfel welke ik nu zal bestellen. Gliptone, Mothers of waxaddict.
 
@Istnogferarie Wil je mij laten weten wat je van de leather balm vindt?
Verwerking, zuinigheid, mat/glans, geur.
Ik vind hem vrij prijzig, maar lijkt mij ook wel weer zuinig in gebruik, dus dat maakt het enigszins goed.
M'n gliptone is bijna op dus ik twijfel welke ik nu zal bestellen. Gliptone, Mothers of waxaddict.

Uhm hier mijn eerste ervaring dan want gebruiken weet ik nog niet wanneer dat gaat gebeuren. Ik heb geen lederen bekleding in Truus en toen het Beestje werd gemaakt moesten de koeien nog groeien.

Hij voelt aan als een wax (staat op het potje dat het ook wax bevat) dus ik denk ook dat je het als een wax smeert. Zuinig dus. Ze zeggen een dat het hersteld, verfrist en conditioneert. Het ruikt naar een leer geur van je schoenen. En over glans geen idee maar ik denk dat het zeker niet mat wordt omdat het olie en wax bevat.
 
  • Leuk
Reactions: mdlange
Verwerking, zuinigheid, mat/glans, geur.
Ik vind hem vrij prijzig, maar lijkt mij ook wel weer zuinig in gebruik, dus dat maakt het enigszins goed.

Vooraf gezegd, ik ben alleen maar Leather Coat en Leather Sealant gewend. Dit zijn geen voeders maar meer coatings. Dit gezegd hebbende, wat een heerlijk goedje. Het is erg zacht, smeert erg lekker en zuinig. Je kunt echter blijven smeren om denk ik meer laagdikte te krijgen?!? Ik heb de schoenen gereinigd met Revive Leather Cleaner (linkse is alleen gereinigd) en gevoed met 2 laagjes Leather Balm. Tussentijds even met de fohn opwarmen om beter te laten intrekken (op het potje staat, verwarm het leer door de kachel hoog te zetten zodat de poriën open gaan) en afgenomen met een doek. Ziet er erg mooi uit. Beetje glans maar niet veel en voelt glad en droog aan.

WP_20170709_20_12_44_Pro.jpg
 
Laatst bewerkt:
Vandaag 2 pakketjes mogen ontvangen. De eerste is wel eentje die ik nog moet testen maar op het eerste oog lijkt ie goed te doen.
Een 10W LED 6400K 800 lumen bouwlampie (erg klein dingetje)
Bekijk bijlage 97327

@istnoferarie: deze heb ik me een aantal maanden geleden ook aangeschaft. Ben er wel tevreden van en je ziet er wel defecten mee, maar om goed te zijn zou je er nog een statief voor moeten kopen...
 
@istnoferarie: deze heb ik me een aantal maanden geleden ook aangeschaft. Ben er wel tevreden van en je ziet er wel defecten mee, maar om goed te zijn zou je er nog een statief voor moeten kopen...

Ik vind hem persoonlijk te zwak voor een echt statief. Dit is de 10w uitvoering, wil ooit de 30w uitvoering op statief inderdaad maar dat duurt nog wel effe.
 
Hey Arie,

Ik zit met veel bewondering je collectie te bezichtigen, credits ook voor al de foto's en documentatie.

nu heb ik een vraagje:
Ik heb zelf al een hogedrukreiniger alleen ik zou er graag nog een willen nu zag ik in een van de begin posts een mooi klein compacte HD de karcher k2110 en vroeg ik mij af of het een goede aankoop is voor prewash en foamen of dat je zegt gebruik de huidige en spaar door tot een wat duurdere.