• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Audi A2 1.4 TDI

:)^ zeer netjes onderhouden man.... en je ziet als je het allemaal mooi bijhoud heb je echt plezier van uw wagen, en van het poetswerk.. :cool:
 
Iedereen bedankt voor de complimenten! :schaam

Nu hoop ik dat ik mijn vrouw nog gelukkig kan maken met Bolero velgen. Ik heb helaas geen digitale foto van de A2 in de tijd dat hij Bolero's er onder had. Stond wel erg mooi! Kan mezelf wel voor de kop slaan, dat ik ze destijds verkocht heb! ]-0
 
A229.jpg
 
Het is dat ik weet dat je auto al wat jaartje oud is en er bijna 3 ton op de teller staat, anders zou ik zeggen dat het een nieuwe auto is. Komende woensdag in Berkel & Rodenrijs even een kritische blik op mijn swirl/ krasmobiel laten werpen. Als ik mijn wagen maar half zo mooi krijg als die van jou, ben ik al tevreden...
 
Aanstootgevend mooi !!!

Zou inderdaad de trims wat minder willen laten glimmen, opdat de auto er minder "gepoetst" uit ziet.

Walgelijk van je Paulus om een ieder te irriteren met deze foto's van die bijzonder mooie A2.

En dan komt van het weekend ook nog die andere Audi... Bah !
 
Wat weegt een A2 eigenlijk?
Mn vrouw vind het ook wel een fraaie auto namelijk!
 
995 kg voor de TDI en de benzine is 895 kg met uitzondering van de 1.6FSI die weegt net zoveel als de diesel. Volledig aluminium space frame en carrosserie, alleen de voorschermen zijn van kunstof.