• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Autobrite Underbody lances voorradig

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.688
200
Berkel en Rodenrijs
Het duurde even voor ze ingevoerd waren, maar daar zijn ze dan:

https://www.Carclean.com/zoeken?search=Underbody

Met deze Underbody lans kun je eindelijk je wielkasten en onderkant van je auto reinigen! De lans maakt een unieke 90 graden hoek, waardoor je makkelijk daar komt waar je normaal niet goed bij kunt. De lans heeft een heavy duty ergonomische grip voor extra comfort en bestaat uit een stalen broes (nozzle) met kunststof beschermer.

ShowProdImgLarge.ashx?id=101783&f=d.jpg
 
Tof om nu ook de onderkant eens goed af te kunnen spuiten zonder door de wasstraat te hoeven!
Echter lijkt het mij niet zo geschikt voor de wielkasten, dat gaat bij mij namelijk niet passen hoor ;)

Is de druk ook nog iets te regelen, of kan zo'n harde straal onder de auto geen kwaad?
 
Hij ziet er inderdaad mooi en professioneel uit maar je moet wel ruimte hebben om deze jongen in je wielkasten te kunnen gebruiken. Ook onder sommige ( lage en verlaagde auto's) lijkt het mij lastig.

Wat de harde straal betreft denk ik dat het meevalt. Mijn Haakse nozzle van Nilfsk heeft een wat zachtere en meer uitwaaierende straal dan de standaard nozzle's.
 
Wel een handig dingetje voor de auto van mijn ouders. Voor die van mij wordt het even passen en meten denk ik.
Zag ook een wax van Autorbite... ik ga eens heel hard wachten op een review en dan bestel ik alles in 1x :d
 
Op detailingworld zijn ze gek op deze waxen...daar zijn al een paar posts geplaatst...

http://www.detailingworld.co.uk/forum/showthread.php?t=144595
http://www.detailingworld.co.uk/forum/showthread.php?t=144320

Ben benieuwd naar een NL-test hier op het CC forum..
 
Ik gebruik hem al een tijdje en de straal valt mee, een stuk zachter dan de straal die uit je hd komt.
Mijn wagen is ook verlaagd en ik kom er niet tussen met de lans maar als ik voor en achter de band omhoog spuit dan krijg ik wel alle troep weg, iets wat me met de standaard lans niet lukte.
 
Ziet er goed uit! Lijkt me ook handig om de auto voor het foamen even snel van bovenaf nat te maken.

Ik wacht denk ik nog even tot ze weer gaan strooien zodat ik er echt wat aan heb, maar hij staat zeker op m'n verlanglijstje! :)^
 
Ik ga bijna om een forumban vragen... Ik blijf maar kopen :|~*

Hopelijk kan ik het deze week nog ophalen, kunnen we daar dit weekend even mee spelen.
 
Er valt niet veel aan te reviewen, ik gebruik hem al een maand of 2, niet elke keer maar alleen als de wielkasten erg vuil zijn en de lans doet waar hij voor gemaakt is, makkelijk al het vuil uit de kast spuiten niet meer en niet minder.
Voor mij is de lans het geld in ieder geval wel waard maar ik kan me goed voorstellen dat niet iedereen daar zo over denkt.