• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Beoordelen van Carclean.com

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.672
200
Berkel en Rodenrijs
Beste mensen,

Wij vinden het belangrijk om te weten wat jullie van onze service en dienstverlening vinden! We doen ons best om alles zo goed mogelijk te regelen, maar willen graag horen hoe jullie ervaringen zijn. :ja

Van jullie feedback kunnen wij weer leren en onszelf verbeteren, ook kunnen andere mensen lezen hoe Carclean.com beoordeeld wordt. :)^

Op de volgende sites is het mogelijk om ons te beoordelen, we zouden het op prijs stellen als jullie hier een duidelijke en vooral eerlijke beoordeling willen geven:

Beoordeel Carclean.com op de site van TrustPilot
Beoordeel Carclean.com op de site van Kiyoh

Hartelijk dank voor jullie medewerking! :star
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ben ik het compleet met patrick mee eens!

sorry, maar dat wordt een 10 met een griffel :D

EDIT:

haha, zie wel op alle 3 de links dezelfde mensen reageren met telkens dezelfde tekst :grinning: (me 2 :-" )
 
Zo, alle drie even ingevuld ;)

En ja jammer genoeg zijn er nog zat bedrijven die zelf deze forumulieren invullen.
 
Ik had graag een kritische noot geschreven op 1 van de sites, maar die is er helaas niet.
De kleine puntjes die er zijn die zijn op het forum al aangekaart en worden nog aangepakt.
Voor de rest prima werk, kan hier dicht in de buurt ook spul van meguiars kopen en dan heb ik het direct, maar doe toch alles via de webshop. Voor het advies wat je krijgt wil ik wel een dagje langer wachten en ga ik het niet snel bij een ander halen.
Zit bovendien ook geen prijsverschil in.
Ohja 1 klein minpuntje (of is het een pluspunt), je hebt teveel keuze en teveel goeie producten wat het kiezen zo moeilijk maakt :)^
 
Heb nu al 2 keer op safe2shop een bericht achter gelaten maar kan hem nog steeds niet vinden! Duurt het ff voordat het bericht zichtbaar wordt of doe ik iets verkeerd? :s
 
Ik heb niks te klagen Tim, in mijn ogen is alles perfect klantvriendelijkheid een praatje maken. Je geeft een perfect advies waar ik als beginner waanzinnig veel hulp aan heb.
Ik ben nu 2x bij je langsgeweest en allebij de keren heb je een kleine demo laten zien zodat je kan zien wat je koopt.
Echt super!! :)^
 
Patrick zei:
Jongens ik wel iets negatief zeggen maar kan niets verzinnen wie helpt me :grinning:

Nou komen de negatieve punten :
Tim is veel te aardig !
Tim heeft veel te veel tijd voor zijn klanten !
Tim geeft veel te goed advies !
Tim is niet gebonden aan één merk waardoor het kiezen te moeilijk wordt gemaakt !
Tim is te service gericht !
Tim geeft ( zo heb ik gelezen ) gratis spulletjes weg bij bestellingen, hierdoor ga je alleen maar meer bestellen !
Tim is te gastvrij !
Tim staat altijd klaar om ongevraagd advies te geven, verschrikkelijk irritant !
Tim is bereid om te luisteren naar kritiek en doet er vervolgens ook nog eens wat mee.....wat heb je daar nou weer aan !
Tim rijdt in een auto die door ons wordt betaald...... Geintje hè Tim !!

Of zijn dit nou positieve punten !!!

Begrijp me niet verkeerd hoor, ik
A : heb bijna nog geen spullen besteld bij Carclean :schaam
B : ken Tim lang niet zo goed als andere mensen hier op het forum

Maar.....je kunt er niet omheen.....ik hoor overal alleen maar zéér positieve verhalen over zowel Tim als over Carclean.
Tim is denk ik het schoolvoorbeeld van hoe je om dient te gaan met je klanten.
Dit is iets wat hij al begreep ten tijde van Informatique ( service desk ) en dit is iets wat hij nu weer doorvoert.
En bij Tim is dit iets natuurlijks, hij hoeft geen facade op te voeren, what you see is what you get !!
Down to earth en eerlijk en meest belangrijk, benaderbaar voor zelfs de "stomste" vraag.

Dit is voor mij reden genoeg om trouwe klant te worden en te blijven van Carclean.

Tim : grote "thumbs up"











PS : je had mijn giro nummer nog hè ?
Dan kun je daar het afgesproken bedrag op storten voor deze post. :D
 
Hahaha! :-b

:D

Houden we het wel geloofwaardig? ;)

Ik ben soms te traag met het beantwoorden van email, en we lopen achter met de info voor producten op de site. Soms vergeet ik wel eens wat en dan wacht een klant op me.

Dus er is vast wel wat te verzinnen. :ja
 
Tim stopt altijd van die vervelende vlokken in de pakketten.
Ik moet hier 1,35 per afvalzak betalen.
:-&







:D :D :D
Nee, een goede zaak die vlokken. Nog nooit iets kapot aangekomen hier.
 
Tim zei:
Hahaha! :-b

:D

Houden we het wel geloofwaardig? ;)

Ik ben soms te traag met het beantwoorden van email, en we lopen achter met de info voor producten op de site. Soms vergeet ik wel eens wat en dan wacht een klant op me.

Dus er is vast wel wat te verzinnen. :ja

Nou voor mij is dit op dit moment het beeld Tim...sorry.....
Wellicht dat dit nog veranderd als ik meer bij je ga bestellen...dus er is nog hoop zullen we maar zeggen....:D

Trouwens, wat is traag met beantwoorden van mail.
Er zijn bedrijven waar ik gewoon nooit een antwoord van krijg, zelfs niet na mijn derde, zeer boze, mailtje.
Iets vergeten doen we allemaal wel eens, dus dat is geen negatief punt.

Ik werk zelf ondertussen 7 jaar op een Customer Service.
Klantvriendelijkheid en service lopen bij mij door het bloed, dit is dus iets wat ik ook snel herken bij andere mensen / collega's.
Dit zie ik ook bij jou.
Daarbij ben je gedreven in wat je doet en het zit in je systeem. Zoals ik al schreef.....het is je natuur....en dat is ook je kracht...
( aangenaam.....mijn naam is Jomanda :party: )

Ik speel op dit moment met het idee om ook voor me zelf te beginnen.....wees gerust....niet in dezelfde handel, al zullen we wel raakvlakken hebben.
Ik mag alleen maar hopen dat ik net zulke positieve kritieken krijg als jij...

En ga die site nou eens updaten in plaats van hier op het forum rond te hangen ja !!:D
 
snap hun ''ongerustheid'' wel wat misschien..

want binnen een paar uur staan er ineens een heel aantal beoordelingen bij met alleen maar positieve inbreng, denk dat ze daarom het niet vertrouwen..

en Xizer is hier ook actief, die boef geeft maar 1 ster :|~* :D
 
turbulence zei:
snap hun ''ongerustheid'' wel wat misschien..

want binnen een paar uur staan er ineens een heel aantal beoordelingen bij met alleen maar positieve inbreng, denk dat ze daarom het niet vertrouwen..

en Xizer is hier ook actief, die boef geeft maar 1 ster :|~* :D

Ban voor Xizer......]d~^ ;)