• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

BLACK FRIDAY 2023 (overzicht)

ik heb idd pech omdat geen van mijn “merken” goede korting had, maar imo 10% of zoals vandaag 15% korting kan ik niet echt als een goede BF deal kunnen noemen.
Vorige jaar ging bij mij ook niet goed, alles misgelopen :sob: , ik heb de kadobon opgemaakt maar volgende jaar gaan we ergens anders winkelen.
 
  • Verdrietig
Reactions: ivo's en RedCat
Reken jezelf niet meteen rijk.. het scheelt een paar euro met zo´n BF actie en dat maakt ons Nederlanders ook gewoon hebberig.
Sowieso is Carclean altijd scherp met zijn prijzen, elders vind je het niet vaak goedkoper.
En dan nog.. ik gun Tim als ondernemer zijn omzet ook gezien alle support en service die je ten alle tijden gratis krijgt.
 
ik heb idd pech omdat geen van mijn “merken” goede korting had, maar imo 10% of zoals vandaag 15% korting kan ik niet echt als een goede BF deal kunnen noemen.
Vorige jaar ging bij mij ook niet goed, alles misgelopen :sob: , ik heb de kadobon opgemaakt maar volgende jaar gaan we ergens anders winkelen.
Ook wij hebben te maken met flinke kostenstijgingen, terwijl we tegelijkertijd geprobeerd hebben om de verkoopprijzen niet of nauwelijks mee te laten stijgen. Kortom, onderaan de streep verdienen we tegenwoordig een stuk minder.

Dus ja, de aanbiedingen waren misschien minder 'gek' dan vorige jaren, maar we hebben ons best gedaan om er toch weer wat leuks van te maken. Als jij volgend jaar elders gaat shoppen, omdat je de korting niet hoog genoeg vindt, dan mag dat natuurlijk gewoon. Wij willen geen prijsvechter zijn, maar een mooie balans vinden tussen een fijn bedrijf, goede service, een mooi assortiment, snelle levering en de juiste prijs. Als dat voor jou niet voldoende is om ons wellicht 5 of 10% meer te gunnen en je besluit elders te kopen, dan kunnen we dat alleen maar respecteren.
 
Beste Tim..
ik vind CC een zeer fijn bedrijf, ik ben en zou trouwe klant blijven maar iets als BF is voor mij een goede kans om te scoren, lees, goede korting krijgen.
Ik heb een bescheiden inkomst dus moet ik op de kleintjes letten, dus geen kwestie van gunnen, verder geen probleem, mooie en duidelijke website en super vriendelijk en hulpzaam forum ;)
 
  • Leuk
Reactions: SpeeDJ en Tim
Reken jezelf niet meteen rijk.. het scheelt een paar euro met zo´n BF actie en dat maakt ons Nederlanders ook gewoon hebberig.
Sowieso is Carclean altijd scherp met zijn prijzen, elders vind je het niet vaak goedkoper.
En dan nog.. ik gun Tim als ondernemer zijn omzet ook gezien alle support en service die je ten alle tijden gratis krijgt.
Sorry, je post gemist….
Ik gun ook Tim van harte, ,maar het gaat niet om hem, gaat om mijn centjes.
tja, en paar euro, misschien is voor jou niet van belang, maar voor mij wel, ik let juist op de kleine dingen

trouwens, ik ben geen Nederlander, dus niet hebberig maar prijsbewust :p
 
  • Grappig
Reactions: SpeeDJ
Ondanks dat ik vorig jaar een godsvermogen heb gespendeerd bij cc tijdens black friday, was het dit jaar vooral refills en iets wat ik toch al wilde hebben dus dan is 15% mooi meegenomen. Daarbij een setje van 10 doeken voor €12,50 altijd goed om te hebben.

Voornamelijk was het meer mezelf die minder snel verleid was dit jaar door impulsaankopen, omdat ik dus eigenlijk bijna alles vorig jaar heb gekocht. En als weekend warrior heb ik geen 5 verschillende velgenreinigers of waxen nodig :joy:

Toch nog wel een leuke bestelling kunnen doen en wat zijaankoopjes om Tim wat omzet te gunnen.
 
Een pakketje word vandaag bezorgd. Mooi snel :cool:
 

Bijlagen

  • Screenshot_20231126_133028_PostNL.jpg
    Screenshot_20231126_133028_PostNL.jpg
    89,1 KB · Weergaven: 32
  • Leuk
Reactions: SpeeDJ
Hier inmiddels ook 2 van de 3 pakketten kunnen afhalen bij het afhaalpunt. Werden zaterdag en zondag al aangeboden. Super snel!
3e pakket staat nog in de wacht bij Carclean zelf, maar ik heb geen haast ;)!

Foto zal ik nog wel even plaatsen als alles binnen is.
 
  • Leuk
Reactions: SpeeDJ
Ik kan nog wachten tot morgen op die van mij :(
Carclean echt super snel verzonden waarvoor hulde! Maar postNL maakt er weer een potje van. Tussen 17:45 - 19:30 zou het bezorgd worden, om 17:55 het bericht "u was niet thuis". Nou dat was ik wel maar mijn videodeurbel zegt dat jullie bezorger niet is geweest ;(
Morgen maar weer langs het pickup point.
 
  • Verdrietig
Reactions: SpeeDJ
Ik kan nog wachten tot morgen op die van mij :(
Carclean echt super snel verzonden waarvoor hulde! Maar postNL maakt er weer een potje van. Tussen 17:45 - 19:30 zou het bezorgd worden, om 17:55 het bericht "u was niet thuis". Nou dat was ik wel maar mijn videodeurbel zegt dat jullie bezorger niet is geweest ;(
Morgen maar weer langs het pickup point.
Onlangs een soort gelijk iets gehad, ik had iets bij bol besteld, speciaal voor avond bezorging gekozen en toen kwamen ze ook niet opdagen...
 
  • Boos
Reactions: SpeeDJ en Hardred
Nou voorlopig is het wel weer gedaan met detailspullen bestellen...
Onder andere mijn CC Blackfriday aanbiedingen.

Bovenste foto even bewerkt. Want sommige spullen waren niet voor mij bedoeld. Ik heb één pak Per Tuti doeken. Geen twee zoals hieronder.
20231127_215850.jpg
20231127_183355.jpg


Nu nog wachten op Spray and wipe, Gyeon Glass en Gyeon Silk Dryer. :)

Bedankt Carclean voor deze leuke aanbiedingen en snelle verzending, en de gratis Monello Vetro Bianco doek!
 
@RoyR heb jij die glaco set besteld? Ik moet m'n pakketje nog krijgen maar was in de veronderstelling dat de Ultra Glaco Glass Sealant in zat.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR