• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Black Friday 2024

Vreemd, als ik mijn winkelmandje wil afrekenen lukt dit niet (ideal, paypal, cc) en krijg ik te zien dat er niks in mijn mandje zit (maar staat nog wel bij mijn bestellingen als onbetaald). Gaat dus niet helemaal goed.

IMG_4026.webp

Ennnn daar gaat de server :joy:

Toch nog kleine bestelling kunnen doen. Wel jammer dat er geen 30ml potjes van rainforest rub etc meer bestaan. Dan maar de black widow uitproberen!

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reacties: schaef
De website reageerde wat stroperig, maar het is gelukt! Binnenkort kan ik mijn nieuwe aanwinst voor een leuke prijs in de coating zetten :)

• Leuk
Reacties: GeBas
Helaas werkt het wachtwoord van mijn account niet meer. Ik heb een wachtwoordreset aangevraagd, echter als ik deze binnen krijg. Is deze direct ongeldig, terwijl deze 2 uur geldig zou moeten zijn.

1732874008400.webp

Is dit mss al bekend en hebben jullie een oplossing?

Hier een kleinere bestelling. Wou nog de Glaco Mirror Coat Zero mee bestellen, maar het moment dat ik deze wou bestellen was deze natuurlijk uitverkocht :oops::grinning:

Naamloos.webp

• Leuk
Reacties: DownstarNL