• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Black Magic Collection!!!

Black Magic

Detailing trainee
24 feb 2009
22
47
Het begon allemaal met een klein meeting kit van Meg!!!
Dankzij een maat van me kreeg ik de poets tik ook al aardig onder knie en na veel overleg,kwebben en een bakkie pleur ga je steeds je wensen uitbreiden...

Maar na zeker een jaartje verder kijk je toch eens ff wat je allemaal in je tas,kast,achterin de auto en in de schuur allemaal heb liggen!!!
Kom je toch verbaasd te staan!!!

P1000643.webp

Hahaha maar ja mijn verlanglijst houd natuurlijk niet op en keeps going and going and......

P1000646.webp

De hele collectie tot nu toe!!!!

P1000647.webp

Nu mijn operatie ff afwachten daarna weer vol er tegen aan met mijn nieuwe speeltje!!!

Lekker bezig zo! Ik zou ng wat exta pads en doeken bij bestellen. Geen betere raad ....... :-" enniewee, je snapt hem wel ;)

Waarvoor/waaraan wordt je geopereerd?

Ja ik weet het maar de pads waren al uitverkocht dus met geduld afwachten tot ze weer binnen komen!!!!
Ik word woensdag aan een liesbreuk geopereerd 8-o dus daarna nog paar weken heel rustig aan doen en dat is vet balen aangezien ik de dap al binnen heb!!!

Maar als ik weer helemaal de oude ben zeker een show off plaatsen!!!
Dus voorlopig aan het forum gekluistert en lezen wat de mede detailer aan het doen zijn!!! }:)w

Tim bedankt operatie is gelukt nu afwachten op snel herstel!!!
Wil a.s.a.p. gaan DAPPEN!!!!!