• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

BMW 525i ** update: balschade door buurjongens pag 4

Gister de auto fijn gewassen en weer helemaal in mijn nopjes met een schone auto... vanmorgen wou ik vertrekken en zie ik onderstaand }:)w de buurjongens hebben gisteren hier voor de deur gevoetbald... net al even aan de deur geweest.

Ga van de week even kijken of dit te verhelpen is met de DAP900 en zo niet, dan zal ik het op hun verzekering verhalen en zal er gespoten moeten worden..

Bijrijdersportier en rechtervoorscherm...

P1020424-border.jpg

P1020422-border.jpg


Motorkap

P1020431-border.jpg

P1020429-border.jpg

P1020427-border.jpg
 
}:)w
Als dit op mijn auto gebeurde was het met een babbeltje niet gedaan,en ja we zijn allemaal jong geweest,maar wij hadden het fatsoen om ergens te voetballen of whatever waar geen auto's stonden....
 
Tja ik heb me vroeger ook wel eens schuldig gemaakt met het beschadigen van een auto door een voetbal, kan gebeuren, maar tuurlijk wel vervelend. Hoop dat het meevalt en dat je hebt kan oplossen.

Overigens heb ik toen wel netjes tegen mijn moeder gezegd dat ik een auto had beschadigd, mijn moeder is netjes bij die mensen aan de deur geweest en is zo via de verzekering opgelost.
 
P1020422-border.jpg


Heten ze Koeman van hun achternaam ofzo ? 8o
Dat moet echt met een rotgang zijn gebeurd anders kan ik me niet voorstellen hoe dat zulke grote plekken kan achterlaten ?
BMW heeft voor zover ik weet nogal harde lak en mijn inziens moet je knap je best doen om zulke plekken te veroorzaken =-o :s

Heb ook wel eens een bal op de auto gehad maar godzijdank nog nooit met zulke resultaten !

Veel sucses met de afhandeling en hopelijk wordt alles netjes opgelost.

Gr. Arjan
 
Zo Q,.dit is wel enorm balen zeg. Gelukkig voetballen ze hier op een veldje,.alhoewel ik wel in opperste staat van paraat heid ben als ze met de bal door de straat komen.
Wat mij opvalt is dat je auto niet één keer geraakt is,.dan kun je nog denken dat het wellicht perongeluk is gegaan....

Anyhow,.blijft klote,.maar goed dat de "dader(s)" bekend zijn, gelukkig zijn we hier allemaal verzekerd voor!
 
Wat me met name nog "dwars" zit is dat dit niet de eerste keer is... plus: als zoiets gebeurd, meld het dan in ieder geval of rechtstreeks bij mij of bij, in hun geval, eigen vader en moeder

Nu moet ik er zelf weer achter aan, de foto's dienen tevens als soort van "bewijs" voor ik er mee aan de slag ga. Zit in twijfel of ik eerst naar het schadeherstelbedrijf zal gaan om offerte te vragen en ze dit voor te leggen

Anderzijds, met polijsten haal ik waarschijnlijk niet alles weg en als ik dan een offerte moet laten maken, is het slechts voor een "paar krasjes" nu is de schade aanzienlijk meer dan wanneer ik er met de DAP over ben geweest :weetniet
 
Ik zou er nog helemaal niks aan doen tot de schuld ook echt bekend en toegegeven is.
Men roept wel vaker dat het allemaal goed komt, maar ik denk dat je deze schade bij een schade hersteller onder de 500 nog niet weggehaald hebt laten halen.
 
Inderdaad niets aan doen.
Het wordt sowiezo spuitwerk want dit detail je zo maar niet even weg, laat ze maar weten wat het kost als je dit soort schades toebrengt.
Inderdaad zijn we allemaal jong geweest maar er zijn wel grenzen hoor.
En zoals gezegd is dit niet zo maar een balletje trappen, lijkt wel perkeerschade joh.
Pff ik baal ook altijd van dit soort akkefietjes, het lijkt wel of jong én oud tegenwoordig aan alles maling hebben wat van een ander is, ellende !!
 
@Quincy,

ik geef je goede kans dat je het zelf weg kan werken. Ik had eerder dit jaar hetzelfde: een voetbal op het dak van mijn auto, met krassen als gevolg. Even een paar foto's uit de selectie:

DSCN3500.jpg

DSCN3501.jpg


Na een een goede poging met de DAP500 (jij hebt dus nog meer power) en Monello was dit het resultaat:
DSCN3517.jpg


Alles helemaal weg! De lak van de Corsa is eveneens erg hard. Ik dacht ten ook aan overspuiten, maar onder het motto 'baat het niet dan schaadt het niet ben' ik toen toch maar zelf aan de gang gegaan

Succes!
 
Ai, dat ziet er lelijk uit.:( Ik hoop dat je de schade net zoals Martin kan herstellen. Anders lijkt me het een verzekeringsquesty.
 
Heel bekend beeld... ]-0 Heb het bij mijn Vectra ook 2 maal gehad, beide malen gelukkig op kunnen lossen door polijsten. Heb mij daar regelmatig kwaad over gemaakt (nog steeds). En de opmerkingen van mensen van ach je bent toch zelf ook kind geweest? Ja en nee, ja tuurlijk ben ik kind geweest, maar heb altijd geleerd van mijn ouders om bij auto's weg te blijven, heeft iets met opvoeding te maken. Zo ook bij mij in de straat, feit is namelijk dat er 75 meter bij mijn huis vandaan allemaal speelvelden zijn, waaronder 2 voetbal/trap veldjes. En nog gaan die kinderen tussen de auto's voetballen }:)w
Nu mogen ze dat niet meer van de woningbouw en zijn de ouders (meerdere malen) gewaarschuwd.
 
Vrij zuur dit..

Ik hoop wel dat de buren mee willen werken en t zelf willen betalen of dat de kinderen ouder dan 14 zijn anders kun je niks verhalen...
 
p1eter zei:
Vrij zuur dit..

Ik hoop wel dat de buren mee willen werken en t zelf willen betalen of dat de kinderen ouder dan 14 zijn anders kun je niks verhalen...


Allereerst enorm rot zo'n schade!~

En de leeftijd heeft er niets mee te maken, alleen met de aansprakelijkheid.
Onder de 14 zijn ouders gewoon altijd aansprakelijk, dus draaien ze altijd zelf volledig op voor de kosten.
(danwel, de verzekering die ervoor opdraait! )
 
tjee.... en dan ook niet slechts een keer de auto raken ofzo.... ]-0

Als de ouders redelijk zijn moet je er wel uitkomen lijkt me. Inmiddels weet ik uit ervaring dat dergelijke schade mogelijk goed kan worden aangepakt (CC is onlangs flink los gegaan op de kap van mijn auto met voetbalschade met een goed resultaat).

Sterkte met de afhandeling!


@stimpy68: herkenbaar wat je zegt: hier kreeg ik pas de opmerking: Ach het is maar een auto }:)w .
 
Hè bah, echt heel klote dit.

Hou er ook helemaal niet van als er kinderen om de auto's heen spelen... Nou hebben zij waarschijnlijk geen besef van wat ze doen, maar daar zit toch een stuk opvoeding in.. Ik heb ook nooit met een voetbal gespeeld op de parkeerplaats.

Balen, hoop voor je dat het goed op te lossen is. :cool: