• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

BMW 525i ** update: balschade door buurjongens pag 4

Geweldig werk dit! Van "niks" naar zeker wel iets!! Super opgeknapt, had je ook echt beschadigingen op de rand zitten van stoepranden etc?
 
Prachtig! Wat een werk moet dat zijn geweest zeg! (en nog meer werk in verschiet lees ik) Mijn tweedehands Cup 1 velgen laat ik moffelen, ik ben lui....
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ziet er keurig uit en ik weet wat een tijdrovende klus het is ik heb zelf wel eens de gesmede classic line velgen van golf 1 cabrio geschuurd en hoogglans gepolijst,pfffffffffff heb een week in de garage gezeten en iedere avond als je stopte leek je wel een mijnwerker zo zwart als je was.
Tegenwoordig doen ze dat met de machine verdichten , kost een paar centen maar wel een verbluffend resultaat.
 
had je ook echt beschadigingen op de rand zitten van stoepranden etc?

Die zaten er ook allemaal op inderdaad, heb alleen niet overal foto's van gemaakt, maar op een paar plaatsen kun je nu als je héél goed kijkt nog wel een aantal putjes zien van vroegere stoeprandaanvaringen.. wat ook opviel is hoe "diep" iets in een velg kan trekken. Op de plaatsen van oxidatie merkte je dat ver onder de blanke lak nog te zien was waar dit had gezeten..

dat jullie dit kunnen doen en er het geduld voor hebben

Wij hebben dit ook nog nooit gedaan en ja geduld is niet mijn sterkste kant, maar hier moet je inderdaad wel geduld voor hebben :cool:

Tegenwoordig doen ze dat met de machine verdichten , kost een paar centen maar wel een verbluffend resultaat

Dat kost inderdaad een aardige duit, misschien is dit niet zo mooi als hoogglans verdichten maar als ik nu in de toekomst een keer een stoeprandje zou meepikken, kan ik dat zelf ook weer oplossen :cool: en daarbij vind ik het een mooi idee omdat ik dit samen met mij vader heb gedaan ;) soort van emotionele waarde

Wat ik mij wel afvraag; zit er onder het zwart nog primer ??

Hans, dit was niet nodig, de lak is zeg maar even dofgeschuurd waarna deze basislaag aangebracht kon worden. We hebben dit allemaal van te voren nagevraagd bij een autospuiter ;) Hierna word deze laag ook weer dofgeschuurd waarna misschien nog een laag zwart word aangebracht alvorens de uiteindelijk kleur te spuiten
 
respect voor het werk wat je er aan hebt gehad. Erg knap! Resultaat is nu al mooi en zal alleen nog maar mooier worden.


Ik weet nog niet of ik het zwarte hart zo mooi vindt, je Funfer is nu zo mooi en strak. Gaat het geen afbreuk doen aan deze chique E39? Ben benieuwd naar het totaal plaatje!
 
Leuke klus met die velgen. Zeker om zoiets samen met je pa te kunnen; dat geeft er toch een bijzonder tintje aan.
Moest ook nog even terug in het topic om de detailbeurt van blz 2. te zien. Wat zijn dat geile natte plaatjes zeg. Het is dat ze zeggen dat perfectie niet bestaat maar anders........