Ik ben blij dat je Ross met een parel vergelijkt en niet met een diamant … na 4 jaar is hij immers niet meer helemaal loepzuiver...Staat er weer als een pareltje bij!
Ik ben blij dat je Ross met een parel vergelijkt en niet met een diamant … na 4 jaar is hij immers niet meer helemaal loepzuiver...Staat er weer als een pareltje bij!
Ikzelf rij nog met een R1150RT, en die is zeker niet meer zo zuiver, al doe ik nog zo men best .
Er kruipt wel wat tijd in maar het zal zeker de moeite lonen bij de verkoop.
Succes met de verkoop !
Groetjes van een (oude) bekende
Ik ben van dezelfde mening, de 1150 is inderdaad nog steeds mooier. Helaas zal de dag voor mij ook nog komen dat ik zal overstappen naar een modernere broer...De R1150RT heb ik nooit gehad; ik ben van de R850RT meteen naar de 1200 gegaan. De 1150 met zijn ronde vormen en brede koplamp heb ik steeds een mooie motorfiets gevonden (en nog steeds). Ik vind dat de huidige RT veel te “open” is. Vooral de schetsplaat bij de 1150 is m.i. veel mooier dan de huidige wirwar van buizen, darmpjes en draden...
Maar goed, wat we niet kunnen veranderen, moeten we loslaten en dat heb ik ondertussen ook gedaan. Ik heb mij neergelegd bij de stijlkeuzes van BMW.
Op Autoscout heb ik de nummerplaat wit gemaakt omdat dat expliciet gemeld werd (en omdat ik dat fraaier vind om te verkopen). Ik zie echter het gevaar niet om een foto van mijn motorfiets met nummerplaat op het internet te zetten. Als ik rondrijd met mijn RT is mijn nummerplaat ook leesbaar. En dat heeft mij tot nu toe al veel meer gekost dan dat ze leesbaar is op dit forum.@Vlerk :
tip: je nrpl is geblurd op autoscout.. hier bij cc op de detailfoto's is ze echter nog te zien... mss daar ook weghalen of blurren...
Beste Taaf@Vlerk graag had ik wat meer info betreft u motor ..ik ga me moto kopen in dezelfde kleur als u bmw rt ...prachtige kleur trouwens calisto grey