• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

C.Quartz Iron.X wie heeft hier ervaring mee?

Hallo,

Mag de iron x verdund worden wanneer ik deze wil gebruiken om eens de volledige wagen in te sprayen voor het kleien?
Zoja in welke verhouding blijft deze goed zijn werk doen?

Mvg,

Marius

@ Tim

Als ik eerlijk ben heb ik er toch ruim 500ml over heen gespoten :-d

En wat geur betreft (las net je bericht dat het niet stonk),
Als hij verbeterd is haha, hoe heeft hij voor de verbetering geroken dan? rofl

Nee zoals ik al zij hij stinkt wel erg als je hem binnen opent (je huis kamer ruikt er zo'n 45min na) in de buitenlucht nergens last van gehad :)

Gisteren ook voor het eerst Iron X gebruikt :-& wat een lucht zeg !!

Ik had bij de Twingo een paar puntjes in de wielkastrand die hardnekkig waren, met clayen gingen ze niet weg en daarom heb ik dit middeltje gekocht alsmede voor de velgen..

Als ik de verpakking moet geloven heb ik een zgn Improved version met Squash Flower geur, nou een ding: koop voor je vrouw nooit Squash Flowers :lol

P1030010-border.webp

P1030011-border.webp

Nadat ik de wagen gewassen en geclayed had, heb ik Iron X op de plekken gespoten en een paar tel later was dit het resultaat...

P1020986.webp

P1020985.webp

Heb dit goedje ook maar even in mijn wensenlijst gezet. Dacht dat ik al redelijk compleet was, maar er blijft steeds maar weer wat bijkomen:love

Quincy zei:
*knip*lap tekst & foto's*knip*

Ik dacht ook dat deze milder zou ruiken.
Mijn hemel wat een lucht.
Maar zo lang je het buiten gebruikt is het goed te doen.
Maakt wel waanzinnig schoon.
[mod]Niet nodig om op dezelfde pagina twee keer dezelfde foto's te hebben, quote met beleid.[/mod]

Cleaner is sterker. Soap gel is meer voor onderhoud. Je hebt een witte auto of je woont naast het spoor. Dan gewoon elke weer soapgel gebruiken.

Ik gebruik nu Meguiars Hot Rims All Wheel Cleaner voor de velgen. Als ik alles zo lees dan wordt het overstappen op Iron X? In de UK zijn ze er ook helemaal wild van x-]

Is er ook al een verwacht datum voor de 500ml??
Om nou direct een liter te kopen is misschien ook wat overdreven.

En nog even een aanvullende vraag: als ik een hele bubs spullen bestel, en daarvan zijn 1 of 2 dingen niet op voorraad, worden deze dan kosteloos na gestuurd of hoe gaat dat?

Dibbuz zei:
Cleaner is sterker. Soap gel is meer voor onderhoud. Je hebt een witte auto of je woont naast het spoor. Dan gewoon elke weer soapgel gebruiken.

Tast de soap gel een wax/sealant laag dan niet veel meer aan dan een normale autoshampoo (in normale verhouding)?

op mijn witte focus zitten allemaal plekjes op de lak, krijg het er met clay niet af. Zal dit eens proberen, ziet er heftig uit zeg.